Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:ik werk nu na mn studie ook elke avond, vergis je er niet in het is niet mis, helemaal als je ook nog na je werk sport. denk er dus goed overna, ik zelf ben het gewend omdat ik 3 jaar fulltime heb gewerkt maar straks met stage moet ik ook minderen.
Luf_Midnight schreef:werk in de viswinkel,
betaalt leuk 4,75 ofso per uur,, weet niet presies ben 19 jaar..
ik blijf wel in de schoonmaak branche, heb alleen nu gesolliciteerd bij een schoonmaak bedrijf die meer uren heeft, ben wel verder aan het kijken of er iets anders is op bijbanen.nl, maar voor minder als 5.69 (wat ik nu verdien) kom ik me bed niet uit. Loose schreef:Je begint daar trouwens wel lager hoor. Ik ben op mijn 16e begonnen, kreeg ik netto 3.25. Toen ik 17 was werd het 3.75 en toen kreeg ik ineens loonsverhoging werd het 4.64 en nu op mijn 18e dus 5.25.
toen ik 17 was had ik idd ook al 5.15, en in een winkel kreeg je rond de 3.10 oid, maar was vanaf me 15de al aan het werk
xDramaQueen schreef:Loose schreef:Je begint daar trouwens wel lager hoor. Ik ben op mijn 16e begonnen, kreeg ik netto 3.25. Toen ik 17 was werd het 3.75 en toen kreeg ik ineens loonsverhoging werd het 4.64 en nu op mijn 18e dus 5.25.
jaarervaring tikt onwijs aan hoortoen ik 17 was had ik idd ook al 5.15, en in een winkel kreeg je rond de 3.10 oid, maar was vanaf me 15de al aan het werk

ow okeee