In mijn profielwerkstuk moet ik een klein onderzoekje verwerken, waarna ik een vragenlijstje heb opgesteld.
Het is een korte vragenlijst bestaande uit 14 vragen, waarvan de meeste meerkeuze. Je zou me er heel erg mee helpen als je deze naar waarheid (van kennis) invult!
Waar is de optie "ik weet het niet"? Nu vul ik wel wat in, maar het is een pure gok af en toe. Dat is 50% kans, dus als ik goed gok, denk je dat ik veel over DNA weet terwijl dat niet bepaald het geval is.
Muisbal
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-09 00:01
Kies wat je het meest logisch lijkt 'Weet ik niet' resultaten zijn in dit geval niet zo relevant
Logisch is natuurlijk maar relatief als je allerlei moeilijke biologische termen voorgeschoteld krijgt waarvan je nog nooit gehoord hebt, laat staan dat je er logische gedachten over hebt
Ik heb hem ook ingevult. Laat je even weten wanneer je er genoeg hebt en plaats je de antwoorden hier nog?
Coby
Moderator Over Paarden
The one and only
Geplaatst: 13-02-09 17:24
A_lette schreef:
Ik heb hem ook ingevult. Laat je even weten wanneer je er genoeg hebt en plaats je de antwoorden hier nog?
Idem ook voor mij. Ik ben best benieuwd naar de goede antwoorden
Hvelreki
Geplaatst: 14-02-09 17:20
Heb het ook ingevuld, maar ik vrees dat ik alles wat ik er dit jaar over geleerd had weer kwijt ben. Had je me nou gevraagd waarvoor staat de afkorting; dat had ik geweten. Desoxyribonucleïnezuur.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 14-02-09 17:25
Ik heb hem ook ingevuld. Ik weet het van sommige vragen niet zeker, maar denk dat het je daar juist om te doen is, te kijken wat de algemene kennis is van de gemiddelde nederlander.