Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
lijkt me inderdaad super lastig, en als je nou niet gemotiveerd was , maar dat is dus schijnbaar juist heel erg!!lindsey schreef:Ik vind het wel onterecht dat je de mondelinge test niet meer mocht doen vooral omdat dit makkelijker voor je is.
Maar ik vind het heel logisch dat je geen extra tijd krijgt voor je schriftelijke toets. Je woont nu in oostenrijk en zult dus aan de oostenrijkse normen moeten kunnen voldoen om een diploma te halen.
Bovendien vind ik wel dat je na een jaar toch wel mag verwachten dat je een taal behoorlijk onder de knie hebt als je er dagelijks mee geconfronteerd wordt.
Turkse / Marokkaanse en ook oostenrijkse en duitse leerlingen krijgen hier ook vast geen extra tijd voor hun toetsen
In een jaar leer je een taal dus echt niet zo goed hoor...lindsey schreef:Ik vind het wel onterecht dat je de mondelinge test niet meer mocht doen vooral omdat dit makkelijker voor je is.
Maar ik vind het heel logisch dat je geen extra tijd krijgt voor je schriftelijke toets. Je woont nu in oostenrijk en zult dus aan de oostenrijkse normen moeten kunnen voldoen om een diploma te halen.
Bovendien vind ik wel dat je na een jaar toch wel mag verwachten dat je een taal behoorlijk onder de knie hebt als je er dagelijks mee geconfronteerd wordt.
Turkse / Marokkaanse en ook oostenrijkse en duitse leerlingen krijgen hier ook vast geen extra tijd voor hun toetsen
Diablo schreef:Ik vind het ook wel een lastig iets: om een bepaald niveau te halen, moet je aan bepaalde eisen voldoen. Kun je dat niet, hoor je eigenlijk niet op dat niveau thuis.....