Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
NonaWen schreef:Oh intressant, ik ben nu bijna klaar met vormgeven.. en wil m'n horizon verbreden met fotografie
ook om de kans op werk wat te vergroten in deze tijden..![]()
Er zit volgens mij helemaal niks hier in Twente aan HBO fotografie of wel? En dan het liefst ook
nog minder dan 4 jaar..
Nouks schreef:NonaWen schreef:Oh intressant, ik ben nu bijna klaar met vormgeven.. en wil m'n horizon verbreden met fotografie
ook om de kans op werk wat te vergroten in deze tijden..![]()
Er zit volgens mij helemaal niks hier in Twente aan HBO fotografie of wel? En dan het liefst ook
nog minder dan 4 jaar..
AKI (Enschede) biedt fotografie. Maar HBO-opleidingen zijn per definitie 4 jaar eigenlijk...
Katja schreef:Op de Fotoacademie heb je geen recht op studiefinanciering of ov. Aan de andere kant heb je wel de mogelijkheid om ernaast te werken. Zelf heb ik 1 dag per week les en kom dan dus op ruim 5000 euro per jaar.
Het is een hoop geld maar het is wel een geweldige opleiding.
Katja schreef:Bij de open dag kun je gewoon binnenlopen en kun je wat voorbeelden van de lessen zien.
Tussendoor kun je eigenlijk altijd wel binnenlopen om wat informatie aan de aanwezige mentoren te vragen alleen moet je soms even wachten tot iemand tijd heeft.
Meelopen doen ze niet aan op de Fotoacademie.

't wordt toch HBO in 4 jaar.. Eerst was er een mogelijkheid om MBO te gaan doen, maar na een gesprek met de afdelingscoördinator kwamen we er achter dat ik dat geen stufi meer krijg en de overheid betaalt niks meer.
\