Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar dat was dan ook het enige 'positieve'!) Liezel1 schreef:Ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog geen problemen heb gehad *afkloppen*
Afgelopen augustus kreeg ik mn laatste x stufi, ik heb gelukkig 2 maanden voor die tij al aangegeven dat ik een €0,- lening wilde, dat was volgens hun ook maar nét op tijd... ahum...
Liezel1 schreef:Bel ze gewoon eens. Misschien kun je het bedrag terug storten, dan is er geen vuiltje aan de lucht.
Mooi mooi zou je denken.... Maaaaaarrrrr de IB-groep betaalde mijn stufi niet uit..!! 

Ik ben (wel 20x ofzo) in Groningen bij de IB groep geweest.. "Ja mevrouw wij lossen uw probleem op, en uw achterstand wordt uitbetaald", dat was wat ik 4x (!) te horen kreeg..
..kreeg ik een superfors bedrag op mijn (al debet staande) rekening gestort.!!
*Ik kon zo een paard van m'n dromen kopen
*
)
) En heb tot dusver nog niet opnieuw problemen gehad..
Loizy schreef:M'n zus heeft ook problemen met de IB groep gehad, maar die heeft gister een brief gekregen dat alles afgerond was.
Die bewaard ze wel héél goed, want dat is al eerder gezegt..
) Sjukke schreef:Lekker een hoge aanvullende beurs omdat mn ouders geen bijdrage leveren!

Dat is idd om moedeloos van te worden zeg!
Urielle schreef:Er klopt regelmatig echt helemaal niks van, maar die overzichten kom ik ook nooit uit en bellen is een grote ellende dus ik laat het tegenwoordig maar zitten. (en ik verdenk ze er wel eens van dat ze daar op hopen, ik ben afgelopen jaar ineens een half jaar lang bijna 300 Euro gekort en ik snap nog steeds niet waarom)
BibicheB schreef:Maar Sjukke, begrijp ik nou goed dat als je ouders géén bijdrage leveren maar wel allebei werken (en dus boven de inkomensgrens zitten) je wél een aanvullende beurs kan krijgen??
Loizy schreef:M'n zus heeft ook problemen met de IB groep gehad, maar die heeft gister een brief gekregen dat alles afgerond was.
Die bewaard ze wel héél goed, want dat is al eerder gezegt..
Het is inderdaad heel verstandig om deze te bewaren..