Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
inkepink schreef:hoge eisen stel ik niet, wel verwacht ik enig respect wat betreft loon........
@femmefatale1: zat stallen hier in de buurt, alleen ben ik al geweest en heb daar erg leuke gesprekken gehad maar iedere keer met dezelfde uitkomst: sorry meid, je zou een goeie voor ons zijn maar helaas kan het er niet uit.......
femmefatale1 schreef:Verder.. bij een uitzendburo is er altijd werk.. maar je moet ze wel verschrikelijk achter hun vodden aan zitten..
Sonja schreef:Uitzendbureaus zijn commerciële bedrijven die bestaan door uitzenden, dus daar hoef jij ze niet voor achter de vodden te zitten hoor
Citaat:Uitzendbureaus zijn commerciële bedrijven die bestaan door uitzenden, dus daar hoef jij ze niet voor achter de vodden te zitten hoor Die medewerkers willen zelf ook graag brood op de plank
Renske_ schreef:Idd Miracle is hét voorbeeld dat je wel werk kan krijgen!!
Nog naar je zin bij de mac?
Roskur schreef:Vind die van miracle ook wel goed, alle sites afkijken van winkels e.d. Maar kan me voorstellen dat de mac niet een optie is als je ivm je zoontje alleen overdag wil werken (geen idee wat voor precieze werktijden je zoekt), aangezien ze daar denk ik vooral personeel 's avonds nodig hebben.