Onze bedrijfsleidster is ziek geworden en lag er een jaar uit en door dat zij geen bazin meer wilde zijn hebben we nu een nieuwe bedrijsfleider.
Dit verloopt al niet vlekkeloos tussen het personeel en hem en nu kregen we ook nog een nieuwe directeur van ons bedrijf.
Het rare was dat op het kantoor steeds meer mensen opstapten en eruit werden getrapt.
Met de eerste kennismaking met onze nieuwe directeur (jong mannetje) proefde ik al meteen wat en mocht hem en zijn uitspraken absoluut niet.
Maar goed we geven het een kans.
Maar mijn gevoel blijkt te kloppen, hij heeft eerst eens handig op kantoor geruimt en nu is ons filiaal aan de beurt.
Loonsverhogingen die niet door gaan, hij zegt duidelijk als het jullie niet bevalt dan vertrekken jullie maar en komt met cijfers die absoluut niet haalbaar zijn en ga nog maar even door.
Maar vandaag was het over voor mij, ik kreeg te horen dat mijn reiskosten ingetrokken worden dit zijn ongeveer 45 euro per maand.
Hij is op alles aan het bezuinigen.
Hij heeft eens alles nageplozen en kwam erachter dat ik geen 10 kilometer hof te rijden om op mijn werk te komen en je moet minimaal 10 kilometer reizen voor in aanmerking te komen hiervoor.
Maar ik rijd 15 kilometer naar mijn werk, alleen telt dit volgens hem niet.
Hij heeft diverse routeplanners afgespeurd en heeft er 1 gevonden waar mijn afstand 9,5 kilometer uit kwam, terwijl de rest nog steeds 11/12 kilometer aangaf.
Ik van dit hele gedoe soms buikpijn en ga niet meer graag naar mijn werk, ik ben vaak chagerijnig en ben aan het denken om voor een andere baan uit te kijken.
Hij heeft op een vreemde manier door laten schemeren dat hij liever goedkopere mensen heeft zodat hij wat kosten kan drukken, dus nu is hij gewoon personeel weg aan het pesten.
Ik weet ook niet of ik ergens mijn recht kan halen (als ik dat al heb)
Maar ik weet ook niet of ik wat anders moet gaan zoeken of dat ik gewoon maar moet blijven.
Ik ben zo
en ben bang dat ik uit boosheid foute dingen ga doen.Weten jullie een oplossing?