Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ma_rie_tje schreef:Ja, dat is mijn vraag!
Hoe is bij jullie de lunch geregeld op werk?
Ik werk 3 dagen in de week en zit dan op kantoor.
Sinds een paar maanden (sinds mei) worden bepaalde boodschappen door de baas betaald en bepaalde boodschappen door het personeel zelf. Hier is af en toe wat onenigheid over. De ene vind het te duur omdat hij/zij niet zoveel eet, de ander zegt: ja maar dan wil ik ook wel broodbeleg dat IK lekker vind.
Voor de personeels boodschappen betaald elke fulltimer momenteel 15 euro per maand (parttimers minder). Dit wordt per november 20 euro per maand.
Hoe is het bij jullie, nemen jullie zelf brood mee? wordt het afgetrokken van je loon?
Hoeveel betaal je dan per maand en wat krijg je er voor?
Lancome schreef:Wij betalen 2 euro per dag. Je schrijft die dag je naam in het boek dus je kan elke dag kiezen of je wel of niet luncht. Wordt per maand achteraf van je salaris ingehouden.
Wij hebben daarvoor per dag alles dagvers:
Witbrood
Bruinbrood
Donkerbruin brood
Pistoletjes bruin/wit
Bolletjes bruin/wit
Mueslibollen
Krentenbollen
Verschillende soorten boter en margarine
Acht wisselende soorten vleeswaren (o.a. achterham, runderrookvlees, rosbief, rollade, kipfilet etc)
Drie soorten kaas
Pate
Diverse salades (sellerie, eier, ham/prei etc)
Duo Penotti
Sandwich Spread
Hagelslag en Vlokken melk en puur
Honing
Diverse soorten jam
Pindakaas met en zonder nootjes
Elke dag vers fruit (appels, kiwi's, bananen, peren, mandarijnen en sinaasappels)
Komkommer en tomaat
Melk, Karnemelk, Jus dÓrange
Alle soorten koffie en thee, cup a soup mogen we altijd onbeperkt pakken zonder betaling.
Niet gek toch? Toch lunch ik vaak niet op het werk, maar neem ik zelf van allerlei magere dingen mee. De verleiding is te groot om elke dag die lekkere dikmakers te etenZo af en toe verwen ik mezelf met een lekker lunch van het werk.