Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 16:23

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-08-22 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Milan_lover

Berichten: 6195
Geregistreerd: 26-10-08
Woonplaats: Witteveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 16:23

Als ze nog aan het genezen zijn snap ik dat je ze niet uit doet, maar als het kwa hygiëne een issue is met werk, had ik ze ook uitgedaan als die mogelijkheid er was :j Je kunt ze na het werken toch gewoon weer in doen als ze genezen zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 16:25

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-08-22 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 17:36

Als het voor hygiëne redenen is kan ik daar wel inkomen.
En dan is het uw keus om er niet te werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 17:43

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-08-22 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

kaatje77

Berichten: 10430
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Almelo

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 22:58

Nou. Inderdaad. Ze moeten je maar nemen zoals je bent.

Ik had vandaag mijn haar iets anders en ineens kreeg ik de reactie: hoeveel ijzer heb jij wel niet in de oren zitten?
En dan kom ik lekker met het antwoord: niet alleen in de oren

_O-

Kun je ze van de grond rapen :')

kimberly1995
Berichten: 2423
Geregistreerd: 24-03-10

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 23:15

Ik heb 9 gaatjes in mijn oren. Heb daar (gelukkig) nog nooit commentaar op gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 06:00

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-08-22 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 07:33

Haha mooi antwoord!

Beetje jammer dat je niet kan gaan werken. Of misschien wel heel fijn, klinkt niet als een gezellige toko (en had je dan zondag niet direct een belachelijk lange werkdag?). Op naar wat anders!

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 07:49

Iedereens uiterlijk is hun eigen keuze, maar dat kan je wel beperken voor sommige functies, zoals met piercings en kwaliteitsstandaarden. Ik kom uit de Food (industrie) en hoe vaak ik het woord discriminatie al gehoord heb als ik een medewerker de keuze gaf tussen piercings uit en mogen werken, of piercings in houden en we geven elkaar een hand en wensen elkaar het beste. Ik vind het vreemd dat sommige mensen niet willen snappen dat piercings in de Food echt niet kan, ja ik accepteer iedereen zoals die is, maar iedereen op de werkvloer zal toch echt aan een bepaalde hygiëne en kwaliteitsstandaard moeten voldoen. Tattoo’s is in de Food echt geen probleem, tenzij net gezet op een zichtbaar lichaamsdeel en nog afgeplakt, dat mag ook niet, zolang de nieuwe afgeplakte tattoo onder de kleding zit is het niet een probleem. En zichtbare oude tattoo’s ook niet. Veel dames in de Food laten make-up ook tattooëren, ik hou het gewoon bij wenkbrauwen elke 6 weken verven, maar geen permanente make-up voor mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 08:54

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-08-22 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 08:56

Dat het uberhaupt mag... bij die info zou ik al afgehaakt zijn. Doe even normaal met je diensten :+

Marcella

Berichten: 36721
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 09:42

Hhhmm ik zou dan weer geen probleem hebben met 12 uurs diensten (wel afhankelijk welk soort werk).

xxxmh

Berichten: 3487
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 08:40

Ik ben aan het solliciteren voor een nieuwe baan omdat mijn huidige baan mij verplaatst naar Amsterdam en ik in totaal 3 uur reistijd heb naar mijn werk en dat zie ik niet zitten. Heb nu 6 sollicitaties verstuurd en ben er gisteren door 2 gebeld alleen kon ik niet opnemen omdat ik aan het werk was (kinderopvang) en ik alleen op de groep stond. Ik was half 5 klaar met werken en toen heb ik gebeld maar kreeg van beide voicemail. Nu heb ik vanmorgen gebeld maar van beide bedrijven zijn diegene die daar over gaan vandaag vrij dus kan pas maandag bellen. Ben nu alleen bang dat het dan zo lang duurt omdat ze mij gisteren hadden gebeld en dat dan raar is of omdat het lijkt of ik geen interesse meer heb ofzo. Of moet ik mij daar geen zorgen over maken?

kimberly1995
Berichten: 2423
Geregistreerd: 24-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:12

xxxmh schreef:
Ik ben aan het solliciteren voor een nieuwe baan omdat mijn huidige baan mij verplaatst naar Amsterdam en ik in totaal 3 uur reistijd heb naar mijn werk en dat zie ik niet zitten. Heb nu 6 sollicitaties verstuurd en ben er gisteren door 2 gebeld alleen kon ik niet opnemen omdat ik aan het werk was (kinderopvang) en ik alleen op de groep stond. Ik was half 5 klaar met werken en toen heb ik gebeld maar kreeg van beide voicemail. Nu heb ik vanmorgen gebeld maar van beide bedrijven zijn diegene die daar over gaan vandaag vrij dus kan pas maandag bellen. Ben nu alleen bang dat het dan zo lang duurt omdat ze mij gisteren hadden gebeld en dat dan raar is of omdat het lijkt of ik geen interesse meer heb ofzo. Of moet ik mij daar geen zorgen over maken?


Mag jouw baan je zomaar overplaatsen naar zo ver weg?

xxxmh

Berichten: 3487
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:12

kimberly1995 schreef:
xxxmh schreef:
Ik ben aan het solliciteren voor een nieuwe baan omdat mijn huidige baan mij verplaatst naar Amsterdam en ik in totaal 3 uur reistijd heb naar mijn werk en dat zie ik niet zitten. Heb nu 6 sollicitaties verstuurd en ben er gisteren door 2 gebeld alleen kon ik niet opnemen omdat ik aan het werk was (kinderopvang) en ik alleen op de groep stond. Ik was half 5 klaar met werken en toen heb ik gebeld maar kreeg van beide voicemail. Nu heb ik vanmorgen gebeld maar van beide bedrijven zijn diegene die daar over gaan vandaag vrij dus kan pas maandag bellen. Ben nu alleen bang dat het dan zo lang duurt omdat ze mij gisteren hadden gebeld en dat dan raar is of omdat het lijkt of ik geen interesse meer heb ofzo. Of moet ik mij daar geen zorgen over maken?


Mag jouw baan je zomaar overplaatsen naar zo ver weg?


In december moet mijn contract worden verlengd of niet. Nu heb ik de keus gekregen of om naar Amsterdam te gaan werken omdat ze daar personeel te kort hebben en bij mij in Beverwijk personeel te veel en als ik dat niet ga doen wordt mijn contract niet verlengd.

SpeechLess

Berichten: 2325
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 18:55

xxxmh schreef:
Ik ben aan het solliciteren voor een nieuwe baan omdat mijn huidige baan mij verplaatst naar Amsterdam en ik in totaal 3 uur reistijd heb naar mijn werk en dat zie ik niet zitten. Heb nu 6 sollicitaties verstuurd en ben er gisteren door 2 gebeld alleen kon ik niet opnemen omdat ik aan het werk was (kinderopvang) en ik alleen op de groep stond. Ik was half 5 klaar met werken en toen heb ik gebeld maar kreeg van beide voicemail. Nu heb ik vanmorgen gebeld maar van beide bedrijven zijn diegene die daar over gaan vandaag vrij dus kan pas maandag bellen. Ben nu alleen bang dat het dan zo lang duurt omdat ze mij gisteren hadden gebeld en dat dan raar is of omdat het lijkt of ik geen interesse meer heb ofzo. Of moet ik mij daar geen zorgen over maken?

Ik denk dat je je daar geen zorgen om hoeft te maken hoor. Je hebt tenslotte al teruggebeld, dus je hebt al initiatief genomen om contact op te nemen. Dat zal vast intern ook bekend zijn daar. Daarnaast zit er toch weinig tijd tussen donderdag en maandag, qua werkdagen dan.

Marcella

Berichten: 36721
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 20:15

Met een beetje pech kan ik op zoek naar ander werk. Word beschuldigd van te veel op de telefoon bezig te zijn waar ik zelf niks van af weet. Maar als inhuur ben je schijnbaar niemand. := :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 14:35

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-08-22 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 17:23

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-08-22 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Berichten: 36721
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 18:44

Super nieuws en gefeliciteerd.

En mijn hoop om bij de politie te komen is de grond in geboord.

Anoniem

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 19:03

Naomie, gefeliciteerd!

Marcella, aah nee balen zeg! Geen leuk nieuws..

Bijbaan project duurt nog 2 weken. Een collega is eerder gestopt. Dus neem haar avonden over. Dus komende 2 weken mag ik maandag tm vrijdagavond + zaterdag overdag werken. Goed voor de bankrekening :+ Gelukkig is het per avond 6 uur ipv 8.

En ze hebben gevraagd of ik erna gewoon wil blijven voor overdag. Heel erg fijn. Dan heb ik na afstuderen de rust om een passende baan in eigen vakgebied te zoeken.

Marcella

Berichten: 36721
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 19:07

Is wel alleen voor regio Rotterdam, maar ergens anders zit ik weer met reistijd. -O-

Anoniem

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 19:23

En evt verhuizen in de toekomst geen optie? Als het dan wel kan.. ?

Marcella

Berichten: 36721
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 19:30

Zit er financieel voorlopig niet in.