Vakantiebaan in de paarden wordt nachtmerrie

Moderators: Mondy, Mjetterd, Polly, Hanmar, ynskek, Ladybird, Princesj

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 14:26

Winged schreef:
Lizzyy schreef:
Wat een vreemd verhaal. Ik vraag me allereerst af hoe je 10 uur in Nederland onderweg kan zijn :=

Fiets - tram - trein - bus - nog een bus - veerpont - bus. Gokje.

Vervelend dat je zo'n ervaring hebt gehad. Er zijn ook leuke bedrijven die wel een normale kamer aanbieden. Heb je eigenlijk nog een gesprek met hun gehad of helemaal niet?

Ik was er dan wel niet bij, maar een groot gedeelte klinkt mij (als nuchtere noorderling) in de oren als 'Randstadmeisje uit Midden-Amsterdam komt een uit de klei gewassen Groninger even vertellen hoe het moet'. Noorderlingen communiceren nou eenmaal anders, kan grillig overkomen, maar dit...

Serieus? Ze heeft geen weerwoord gehad.. Ze durfde ja niks te zeggen. Er werd haar alleen maar verteld hoe slecht ze alles deed, dingen werden niet gecommuniceerd, de kleding was vies, haar kamer was twee matrassen op de grond op een zolder, paard met los hoefijzer werd gewoon gebruikt op een rit. Dat is geen grillig of nuchtere noorder gedrag, maar asociaal en onfatsoenlijk, uit welke streek je ook komt. Hoe men dat nog kan goedpraten.

Daarnaast, ja het was 1 dag, maar als je zo behandeld bent en ook gewoon bang bent geweest, dan kun je daar flink van overstuur zijn.

Vind het goed dat je het opschrijft TS. Als waarschuwing, maar hopelijk ook voor jezelf om het naast je neer te leggen. Wat mij betreft mag die stal naam er gewoon bij.
Laatst bijgewerkt door ElineS op 16-10-18 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 14:31

enjoymyhorse schreef:
Die vieze kleding en nare slaapplek is natuurlijk echt te vies voor woorden.
Bij de rest heb ik ook wel zoiets van was het wel zo erg of kwam het op jou als jong meisje uit de randstad op het ruwe platteland gewoon zo over?
Dat wil niet zeggen dat jij het niet zo hebt beleefd. Maar dat het voor een ander best minder erg over kan komen.

Als een man, die al tegen mij heeft zitten schreeuwen dat ik uit mijn bek stink, zonder aanleiding, dan tegen mij zegt 'in de auto!', mij niks verteld waar we heen gaan en wat we gaan doen, maar wel zegt dat ze een aparte manier van werken hebben en niet iedereen kan dat, vervolgens een bos in rijd.. Ik zou echt denken dat hij iets met me zou gaan doen, en daar ook flink bang van zijn. Dat heeft niks te maken met hoe iemand het beleefd, in mijn ogen. Zoiets is gewoon raar gedrag.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie