site voor online geld verdienen of thuiswerk betrouwbaar?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
appiesjappie
Berichten: 5653
Geregistreerd: 19-12-04

site voor online geld verdienen of thuiswerk betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-18 08:19

Hoi allemaal, nu ik geen werk meer heb kijk ik wel een rond op sites waar je enqeutes moet invullen voor geld of voor thuiswerk om toch iets te doen. Maar ik lees dat heel veel sites niet betrouwbaar zijn. Hebben jullie hier ervaring mee?

julius_juut

Berichten: 3101
Geregistreerd: 14-11-10

Re: site voor online geld verdienen of thuiswerk betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 08:21

Ik vul enquetes in via EUpanel. Die betalen uit in Bol.com bonnen.
Gaat niet hard, maar je kan jezelf er zo nu en dan wel een cadeautje mee geven en het kost nauwelijks tijd. :)

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Re: site voor online geld verdienen of thuiswerk betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 14:17

Meld je aan via mijn onderschrift :)

Je krijgt voor iedere enquête geld. Geen irritante emails etc, ze betalen 2x per jaar uit.

luuntje

Berichten: 13973
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: site voor online geld verdienen of thuiswerk betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 11:01

Panelwizard, qassa.
Bij Qassa krijg je parels.
Parels kan je inwisselen voor geld.

Als ik eerst naar de site van qassa ga, dan naar bol.com. Krijg ik extra parels.

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Re: site voor online geld verdienen of thuiswerk betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 11:12

Er staat in de op geen reden waarom je geen werk hebt..

Maar mijn eerste gedachte is: kun je niet beter je energie steken dan in brieven schrijven voor sollicitatie? Dat betaald zich veel beter uit :))

moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 11:31

Ik schrijf artikelen waar advertenties bij komen en wanneer iemand daar op klikt ontvang ik geld. Bij interesse mag je wel pben

Vroeger deed ik aan heel veel enquete websites. Inmiddels doe ik er nog 1 die naar mijn idee het meeste opleverde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 11:44

eenitraM schreef:
Er staat in de op geen reden waarom je geen werk hebt..

Maar mijn eerste gedachte is: kun je niet beter je energie steken dan in brieven schrijven voor sollicitatie? Dat betaald zich veel beter uit :))


Nou toen ik nog solliciteerde kon ik mijn dag echt niet vullen met cv’s schrijven...

kiwiwitje

Berichten: 20110
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: site voor online geld verdienen of thuiswerk betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 11:59

Ik werk als chatoperator. Mocht je daar meer over willen weten mag je een pb sturen :)

appiesjappie
Berichten: 5653
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-18 09:21

eenitraM schreef:
Er staat in de op geen reden waarom je geen werk hebt..

Maar mijn eerste gedachte is: kun je niet beter je energie steken dan in brieven schrijven voor sollicitatie? Dat betaald zich veel beter uit :))


Haha ja ik stuur echt wel brieven maar helaas ben al 2 jaar thuis nu en nog niet 1 keer uitgenodigd voor een gesprek. Ik heb 11 jaar halve dagen als receptioniste gewerkt en kreeg ontslag omdat ik vanwege mijn handicap geen hele dagen kan werken. Het werd mij verplicht om hele dagen te gaan werken dus moest ik gaan.jammer genoeg word je met handicap niet snel ergens aangenomen daarom probeer ik zo maar we te verdienen. Ik heb geen uitkering meer en geen wajong dus helemaal geen inkomen meer.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 09:25

appiesjappie schreef:
eenitraM schreef:
Er staat in de op geen reden waarom je geen werk hebt..

Maar mijn eerste gedachte is: kun je niet beter je energie steken dan in brieven schrijven voor sollicitatie? Dat betaald zich veel beter uit :))


Haha ja ik stuur echt wel brieven maar helaas ben al 2 jaar thuis nu en nog niet 1 keer uitgenodigd voor een gesprek. Ik heb 11 jaar halve dagen als receptioniste gewerkt en kreeg ontslag omdat ik vanwege mijn handicap geen hele dagen kan werken. Het werd mij verplicht om hele dagen te gaan werken dus moest ik gaan.jammer genoeg word je met handicap niet snel ergens aangenomen daarom probeer ik zo maar we te verdienen. Ik heb geen uitkering meer en geen wajong dus helemaal geen inkomen meer.


Je heb dan toch recht op bijstand? Begrijp me niet verkeerd hoop echt dat je een baan vind. Maar mensen zonder handicap kunnen ook bijstand aanvragen. Waarom jij dan niet? Dan kan je daar uit opzoek na een baan.

appiesjappie
Berichten: 5653
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-18 09:30

Omdat ik een man heb die wel werkt en dan heb je er geen recht meer op. Ik ben ook echt op zoek naar een baan en solliciteer mij helemaal suf. Maar vind maar eens een baan voor halve dagen. Die bestaan haast niet.

fjordjes

Berichten: 12032
Geregistreerd: 03-07-05

Re: site voor online geld verdienen of thuiswerk betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 09:38

Enquêtes via GFK. Zeer betrouwbaar en keuze om je punten uit te laten betalen via bonnen van verschillende winkels, o.a. Wehkamp, Vvv, mediamarkt etc. Ik doe het al jaren.

appiesjappie
Berichten: 5653
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-18 18:14

fjordjes schreef:
Enquêtes via GFK. Zeer betrouwbaar en keuze om je punten uit te laten betalen via bonnen van verschillende winkels, o.a. Wehkamp, Vvv, mediamarkt etc. Ik doe het al jaren.


Bedankt voor het doorgeven. Ik heb mij inmiddels aangemeld.

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: site voor online geld verdienen of thuiswerk betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 20:21

Enquetes schieten niet heel erg op... Ik heb het 2 jaar gedaan in ruil voor een bol.com bon van €20