Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mbl_x schreef:De dag van de gebeurtenis zelf heb ik het aan me ouders verteld. Daarna heb ik er nooit meer over gepraat....
Kabayo schreef:Sokje_6 schreef:Heb je geen vertrouwenspersoon op school waar je mee kunt praten? Die is er voorDie vertelt ook niks door overigens, en dan kun je het rustig vertellen op jouw tempo, zonder of met ouders, wat jij wil.
pin je daar niet teveel op vast . Ik hoor meer slechte verhalen er over dan goede
Sokje_6 schreef:Heb je geen vertrouwenspersoon op school waar je mee kunt praten? Die is er voorDie vertelt ook niks door overigens, en dan kun je het rustig vertellen op jouw tempo, zonder of met ouders, wat jij wil.
mbl_x schreef:Sokje_6 schreef:Heb je geen vertrouwenspersoon op school waar je mee kunt praten? Die is er voorDie vertelt ook niks door overigens, en dan kun je het rustig vertellen op jouw tempo, zonder of met ouders, wat jij wil.
nee, heb ik niet. Mij is altijd verteld dat je je mentor als vertrouwenspersoon moet zien. Maar ik ben erg bang dat als ik het haar vertel dat ze raar over me denkt of dat ik er spijt van krijg. Als het gaat om dit soort dingen vind ik het moeilijk er over te praten.
Marrie_L schreef:Als het je toch nog zo dwars zit en je niet naar je mentor wil of er uitgebreid met je ouders over wil praten, zou je misschien naar een psycholoog kunnen gaan. Zij mogen vanuit beroepsgeheim niks zeggen tegen anderen, staan er neutraal in en zijn al zoveel verschillende verhalen tegen gekomen dat ze ook niet raar over je zullen denken. En buiten de gesprekken om kom je diegene ook niet tegen.
mbl_x schreef:Sokje_6 schreef:Heb je geen vertrouwenspersoon op school waar je mee kunt praten? Die is er voorDie vertelt ook niks door overigens, en dan kun je het rustig vertellen op jouw tempo, zonder of met ouders, wat jij wil.
nee, heb ik niet. Mij is altijd verteld dat je je mentor als vertrouwenspersoon moet zien. Maar ik ben erg bang dat als ik het haar vertel dat ze raar over me denkt of dat ik er spijt van krijg. Als het gaat om dit soort dingen vind ik het moeilijk er over te praten.
spookyjim schreef:Kabayo schreef:pin je daar niet teveel op vast . Ik hoor meer slechte verhalen er over dan goede
Maar niet elke mentor is zo hè. Ik heb veel verschillende mentoren gehad en die vertelden echt niks door.