Safetytrading.nl - shoes for crews (horceca)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
friendly
Berichten: 8400
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Safetytrading.nl - shoes for crews (horceca)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-17 16:47

Voor mijn nieuwe werk moet ik zelf voor schoenen zorgen met anti slip. Nu heb ik voorheen bij McDonald's gewerkt en daar had ik schoenen van Shoes for Crews. Dus heb ik dat opgezocht en nu blijkt dat op de website die ik vond je in moet loggen wat dus niet kan omdat ik geen account heb. Maar ik heb nu de website www.sfc.safetytrading.nl gevonden waar ze ook prima geprijst zijn en nu vraag ik mij af of er mensen zijn die ervaring hebben met deze website en zo ja, welke schoenen draag jij? Ik twijfel nu tussen de falcon en de classic.

De enige eis was dat ze zwart moeten zijn met anti slip.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 17:35

Bij shoes for crews kun je gewoon bestellen zonder een of ander lidmaatschap hoor! http://www.sfceurope.com

Ik heb zelf de old school low riders, werk in een pretpark waar het in het hoogseizoen lange dagen kunnen zijn. Maar ze lopen prima en geven voldoende steun.
Ik sta af en toe bij de horeca en ook dat is geen probleem.

friendly
Berichten: 8400
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-17 17:39

He? Toen ik naar die website ging kon ik niks zien behalve de hoofdpagina en moest ik inloggen. Word gek geloof ik.. Zal eens kijken naar dat model Bizzybijtje, zoek echt een lekkere comfi schoen. Als ik m dan toch zelf moet betalen...

Edit: de site die jij linkt had ik ook gevonden en ik zie nog steeds niet meer dan de hoofdpagina en het inloggen. Kan verder nergens op klikken ook.
Laatst bijgewerkt door friendly op 14-01-17 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Safetytrading.nl - shoes for crews (horceca)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 17:41

Wat raar inderdaad! Nou ja, hopelijk lukt het zo. Succes iig!

friendly
Berichten: 8400
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-17 17:42

Heb net mijn bericht ge edit. Kan nog steeds niet meer zien dan ik eerder kon. Vind het ook niet erg om via de website uit mn OP te bestellen maar ben gewoon benieuwd naar ervaringen met zowel de website als welke schoen jullie fijn vinden.

Toen ik bij de mac werkte had je in model geen keuze omdat zij voor je bestelde. Nu kan ik zelf kiezen.