Help! Naam voor paarden coaching, training ect!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nicolle89

Berichten: 295
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Nunspeet

Help! Naam voor paarden coaching, training ect!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-16 14:53

Hallo,

Vele mensen bedenken meer dan 1! Ik ben op zoek naar een mooie naam voor een eigen bedrijfje die mijn instructrice en collega aan het op starten is.

Aller eerst is ze een mega goede instructrice, daarnaast gaan ze mediation aanbieden bij haar op locatie (prachtig gelegen monumentale boerderij midden in de natuur) en wil ze bijscholen tot paardencoach/lifecoach.

Bij mediation kan je denken aan het oplossen van geschillen die je hebt dmv echtscheidingen, ruzie met werkgevers, familieruzies. Hiervoor wil ze gebruik maken van de prachtige locatie, de dieren de ze heeft (paarden, koeien, wat klein vee en huisdieren) en de mooie natuur rondom de boerderij. Hiervoor zat ze al te denken aan dingen zoals nature in de naam.

De vraag aan jullie: wat zouden jullie voor een naam bedenken? :D

Nu wilt ze gewoon een mooie naam, niet haar eigen naam, waaronder deze diverse kapstokken (instructie, coaching en mediation) onder kunnen komen.

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:59

Mijn bedrijfje dat ongeveer hetzelfde doet heet Bite-it! Ik wilde nl, helemaal niets paard gerelateerd, omdat er ook heel wat coachings zijn die ik zonder paarden doe. Het is nl niet altijd de meest geschikte vorm om mee te werken :D

Het blijft goed hangen, is fushia roze en het vat voor mij de passie, gedrevenheid en vastberadenheid samen waarmee ik met organisaties of personen aan de slag ga.

http://www.bite-it.eu

Heel veel paardencoaches zijn fluffy met wolkjes en madeliefjes, dat past bij mij als persoon niet. Je moet zorgen dat je congruent bent in je zijn en je bedrijfje vind ik zelf. Dus ze kan best haar eigen gevoel laten spreken om een naam te bepalen :D

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 16:08

Coachequine

Anoniem

Re: Help! Naam voor paarden coaching, training ect!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 14:04

Omdat het plaatsen van topics voor derden op STW niet is toegestaan, plaats ik hier een slotje.