Omdat het vorig jaar (VWO 3 - 2014/2015) zo gezellig was, hier dan het topic voor dit jaar!
We zijn inmiddels al met een flinke groep,
maar iedereen (VWO/gymnasium klas 4) is van harte welkom.

Smoelenboek
Op volgorde van nummer

Enjoy this year

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wyb_ster schreef:Ik zou mezelf even voorstellen: Mijn naam is Willianne (spreek het uit zoals je het schrijft: williejanne zeg maar) en ik woon in Zuid-Holland. Ik doe Gym 4 met uiteindelijk na moeilijk kiezen toch EM en de paarden, al mijn docenten raden me NT aan maar dat vind ik minder leuk en met EM is het voor mij heel goed mogelijk (verwacht ik) om met 2 pony's aan de bak te kunnen en regelmatig op wedstrijd te verschijnen. Ik heb ontzettend veel zin in dit jaar
Pacific schreef:Wyb_ster schreef:Ik zou mezelf even voorstellen: Mijn naam is Willianne (spreek het uit zoals je het schrijft: williejanne zeg maar) en ik woon in Zuid-Holland. Ik doe Gym 4 met uiteindelijk na moeilijk kiezen toch EM en de paarden, al mijn docenten raden me NT aan maar dat vind ik minder leuk en met EM is het voor mij heel goed mogelijk (verwacht ik) om met 2 pony's aan de bak te kunnen en regelmatig op wedstrijd te verschijnen. Ik heb ontzettend veel zin in dit jaar
Wauw, waar haal je je zin in dit jaar vandaan? Ik kijk er als een bak tegenop, heb zoveel andere dingen die ik zo graag zou willen doen! Ik word wel eens gevraagd om te helpen met iemands paard en dan baal ik zo dat ik amper tijd voor mijn eigen heb... laat staan dat ik tijd heb voor andere hobby's!
Femke_Nikita schreef:Haha de vakantie is dit jaar toch wel erg snel voorbij gegaan! Waarschijnlijk ook door de enorm drukke weken aan het einde van vorig schooljaar. Maarrrr 1 troost: We hebben de helft van onze schoolcarrière achter de rug en zijn nu officieel BOVENBOUW!!!
de vraag is alleen of je daar blij mee moet zijn of toch niet.....