Haha ik krijg wel steeds meer zin in de opleiding xD Heb hiervoor wel al een jaar HBO gedaan ,dus t studeren is niet nieuw voor mij, maar t niveau en manier van lesgeven enzo zal wel heel anders zijn al al helemaal de excursies lijken me zo gaaf
Ja volgens mij is het ook een hele leuk school je bent alleen met dieren bezig dat ik altijd leuk Ik hoorde van mensen dat die school niet zo heel goed is, maarja eerst zien en dan geloven toch
K ga maar ff in dit topic verder want dan houden we dat andere topic voor de meeting
Ik heb net al naar Dolfinarium een mail gestuurd met de mogelijkheden voor een stage daar Ben benieuwd! heb gevraagd of het mogelijk was om een stage te lopen in de richting van therapieën zoals dolfijntherapie oid, of iig leren over de dolfijnen en ze te leren trainen voor een bepaalde doelgroep
Ik hoop echt dat ik al een antwoord terug krijg, want dan weet ik in ieder geval al iets van wat er mogelijk is hahah
_activeme
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-11 13:37
Ja is goed. Okee leuk in vindt Dolfijnen echt gave beesten en ze zijn ook heel mooi.
1234
Geplaatst: 24-08-11 14:21
jaah indd, en het lijkt mij zooo gaaf om dolfijnentherapie te doen. Al is het moeilijk om daartussen te komen, ik ga het zeker proberen! Niet geschoten is altijd mis