1/2 en nu al moe, maar even flink koffie tanken. De afgelopen tijd lukt het me niet meer om van 20:00 tot 22:00u te slapen even dus even kijken hoe ik mijn ritme wat anders in ga plannen
Schopje hoor. Ik heb opeens een (1) nachtdienst in mijn rooster gegooid gekregen, volgende reeks volgens mij pas in april. Alle klusjes al gedaan behalve medicatie. Hoop dat het rustig blijft, ik klop nu even af.
Ja tiktok is heerlijk De nachten beginnen mij te vervelen. Vannacht maar de hond mee genomen als gezelschap. Helaas ligt die al lang uit te slapen op de bank.
Wat je soms tegenkomt die zijn echt aandachtgeil Ik heb er ook al heel wat leuke filmpjes opgezet tijdens de nachtdiensten.
Mooi dat dat kan De avonddienst had een zwerfhond, die was het terrein opgelopen. Collega's vonden het een geweldig leuk dier, alleen de bewoners moesten er niks van weten Vorige azc, kwam de politie meestal met honden als er een incident was, geen bewoner meer te zien dan
Hier 1/1. Bijna klaar en dit was ook de allerlaatste
Vliendertje
Geplaatst: 03-04-23 01:02
2/2
nardxash
Geplaatst: 09-04-23 07:40
1/2 nachten er weer op. Nacht ging erg snel en was erg rustig. Nu lekker mij bedje in
sabine1979
Geplaatst: 13-04-23 23:17
2/2 En dan weekend
Heb een mooie klus voor vannacht. Zit met 2 telefoons de camera's op stal in de gaten te houden, veulen kan ieder moment geboren worden. Zo heeft de staleigenaresse een nachtje rust
Haha zo is er bij ons gisteravond na mijn overdracht een veulen geboren. Ik heb iedereen wakker gebeld en via de camera meegekeken hoe ons mannetje geboren. Gelukkig alles goed gegaan.
2/6 nu , hele nacht lekker merrie en veulen bewonderen.