Bokt heeft mij met mijn vooronderzoek ontzettend uit de brand geholpen, dus ik hoop hier nu opnieuw mensen te vinden

Voor de laatste fase van mijn masteronderzoek aan de Radboud Universiteit in Nijmegen ben ik op zoek naar mensen uit Nijmegen en Rotterdam (<30km van de stad) die in hier geboren zijn én nog steeds woonachtig zijn. (Dus ofwel: geboren en nog steeds woonachtig in Nijmegen, ofwel geboren en nog steeds woonachtig in Rotterdam).
Om precies te zijn ben ik op zoek naar mensen tussen de 18-25 met minimaal een HBO-opleiding (of hier mee bezig zijn) en mensen van 50+ die minimaal één opleiding na de middelbare school (MBO/LTS, HBO/HTS of de universiteit) hebben afgerond.
Ken je iemand of ben je iemand die in dit profiel past? Dan zou het fantastisch zijn als je mij kunt helpen. In de onderstaande link vind je mijn afstudeeronderzoek:
https://fmru.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_40B3zv3KmGdnTUh
Het onderzoek duurt ongeveer 15-20 minuten.
Wil je mijn bericht delen op facebook? Hartelijk dank! Stuur me dan vooral een PB en dan stuur ik je de link naar mijn facebookbericht. De link delen met mensen die in dit profiel passen mag natuurlijk altijd

Dank!

Wie helpt me uit de brand? Denk ook aan ouders, kinderen, buren die je misschien kunt vragen. Mijn dank is groot!