Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het ziet er echt onwijs gaaf uit! 

ik heb met mn vader overlegd, hij vind het wel een goed idee als ik het ga doen. 

Zomaar ineens?? 
De leerplicht weer.. Zo irritant! Gelukkig heb ik daar dan geen last meer van met mijn 19

Blanket schreef:Ik wil geen roet in het eten gooien maar als je nog geen 18 jaar bent, mag je alleen met toestemming van de onderwijsinspectie een tussenjaar nemen. Je moet dan een zeer goede reden hebben waarom je een jaar niet naar school gaat. Mocht je die toestemming krijgen, dan stellen ze daar wel eisen aan, b.v. dat je (fulltime) gaat werken. Denk dus goed na voordat je deze keuze neemt!
Maar oke, ik heb dan ook mijn vwo. 
Blanket schreef:Ik wil geen roet in het eten gooien maar als je nog geen 18 jaar bent, mag je alleen met toestemming van de onderwijsinspectie een tussenjaar nemen. Je moet dan een zeer goede reden hebben waarom je een jaar niet naar school gaat. Mocht je die toestemming krijgen, dan stellen ze daar wel eisen aan, b.v. dat je (fulltime) gaat werken. Denk dus goed na voordat je deze keuze neemt!

Lillian__ schreef:Ik ga na school een mailtje sturen naar Sun Dance Ranch! Zijn die mensen Nederlands?
Want als het in het Engels moet ga ik m'n vaders hulp inschakelen.