Thuiswerk.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XxLMMxX

Thuiswerk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-13 18:33

Als hier al een topic over is, dan hierbij mn excuses.
Ik zou als het mogelijk is, graag starten met thuiswerk.
Hiervoor heb ik gekeken op internet, en kom dan op sites terecht waarvoor ik moet betalen om een informatiepakket te ontvangen.
Nou moet ik toegeven dat ik al snel wat achter dingen zoek (te vaak naief geweest en me ellende op de hals gehaald), ik zie gebeuren dat ik een bedrag overmaak, en vervolgens geen stap verder ben.
Graag hoor ik dus jullie ervaringen met thuiswerk waarvoor je eerst zelf betalen moet.
En als er andere betere opties zijn hoor ik dat ook graag.
Alvast bedankt

Mars

Re: Thuiswerk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 18:36

Nooit aan beginnen, dit is een vorm van oplichterij en het klopt dat je inderdaad je geld kwijt bent als je dat overmaakt. Je hoeft bij een betrouwbaar bedrijf dat thuiswerk verzorgt nooit eerst te betalen voordat je gaat werken, dat zou ook wel heel krom zijn als je erover nadenkt.
Laat zulke sites dus zeker links liggen en kijk uit naar een betrouwbare werkgever :)

Zelf overigens geen ervaring met thuiswerk, maar dus wel met mensen die op deze manier zijn opgelicht.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 18:37

inderdaad de meeste sites zijn zooo onbetrouwbaar daarin. heb het ook willen doen maar kwam niet verder als die sites. maar durfde het nooit aan en nu nog steeds niet.

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-13 18:49

Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb inderdaad lopen googlen toestraks, de sites die ik tegenkwam waren betaald.
Was even benieuwd of ik nou zo'n muts ben en het gewoon normale gang van zaken is, of dat ik even verder moet kijken.

Als iemand dan betrouwbaar thuiswerk weet hoor ik dit natuurlijk graag.
Al snap ik dat dit voor wel meer mensen een fijn baantje zou zijn.

Ik ga nu in ieder geval geen geld overmaken naar de bedrijven die ik tegengekomen ben.
Het gaat tegen mn gevoel in om te betalen voor werk. Al is het het me ook wel weer waard natuurlijk als ik er leuke verdiensten aan overhoud.

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 18:56

StalNollie schreef:
inderdaad de meeste sites zijn zooo onbetrouwbaar daarin. heb het ook willen doen maar kwam niet verder als die sites. maar durfde het nooit aan en nu nog steeds niet.

dat probleem heb ik dus ook,, ben ook echt al lang op zoek na leuk thuiswerk,, maar ja welke is goed en welke niet ...
dus ik lees dit topic even mee, en hopelijk komt er iets leuks uit

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 18:57

Ben ook erg benieuwd. Wegens psychische omstandigheden kan ik geen opleiding en werk doen. Thuiswerk zou een serieuze optie zijn, maar ik kan ook niets vinden :n

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 18:57

Als je eerst geld moet betalen voordat je wat kan verdienen, dan weet je al dat het een louche bedrijf is :)

Verder zou ik het willen afraden om bv pennen in elkaar te zetten; neemt ontzettend veel ruimte in, relatief hoge werkdruk (want het moet wel op tijd af) en verdient erg weinig.

Misschien 18+ sms'jes en telefoontjes afhandelen? Dat verdient best aardig volgens mij!

Dit nog iets?
http://www.produktiewerk.nl/

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:01

vuurneon schreef:
Misschien 18+ sms'jes en telefoontjes afhandelen? Dat verdient best aardig volgens mij!

daar vraagt het toch niet om :S...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:05

bello2005 schreef:
vuurneon schreef:

daar vraagt het toch niet om :S...

'Het'?

Het is ook gewoon een thuiswerk optie.

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:09

het moet ze zijn,,,

als ze serieus 18+ thuiswerk wilt gaan doen, had ze het niet hier op bokt gevraagd en zelf dingen ondernomen, mensen die in deze business werken of willen werken gaan dit niet online vragen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:10

Ik geef alleen een optie: niets meer, niets minder :) wat de ts of anderen ermee doen is geheel aan henzelf. Het valt namelijk wel onder thuiswerk.

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:33

ja, tuurlijk valt het onder thuiswerk, maar neem aan dat ze dit er niet mee bedoeld

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:42

Ik had daar ook nog over nagedacht. Omdat het veel zou opleveren. Maar gadver ik zou mezelf zo vies vinden :o en ik denk niet dat mijn vriend het zou waarderen _O-

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:44

Als je zelf een website hebt of het leuk vind om te bloggen / blogs te maken dan kun je geld verdienen met het promoten van grote bedrijven.

Verdient geen gouden bergen, maar ik verdien er zelf op het moment zo'n 600 tot 900 euro per maand mee.

kiomiamigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:48

Ik werk al 9 jaar vanuit huis, bij TNS NIPO. Het is niet het meest intellectuele werk, maar het is afwisselend en je kunt er een zak centje mee verdienen. Op dit moment hebben ze geen vacatures, maar dat kan zomaar veranderen, dus wie weet. Als jullie er vragen over hebben, stel ze gerust!!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 00:03

Nooit betalen idd :)
18+ thuiswerk, why not, zeker niet wanneer het om smsjes/mailtjes gaat.
Ik schrijf zelf artikelen waar ik geld mee verdien, vind ik een erg tof bijbaantje, hoewel het niet het klassieke thuiswerk is :)

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 11:55

kiomiamigo schreef:
Ik werk al 9 jaar vanuit huis, bij TNS NIPO. Het is niet het meest intellectuele werk, maar het is afwisselend en je kunt er een zak centje mee verdienen. Op dit moment hebben ze geen vacatures, maar dat kan zomaar veranderen, dus wie weet. Als jullie er vragen over hebben, stel ze gerust!!

en wat voor werk is het dan ? heb eens op google gekeken, maar weet niet of ik op de juiste site uit kom...

ik kom namelijk op een marktonderzoek uit, is dit de goede ?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 11:57

Nooit betalen idd! En wat betreft 18+ werk. Ik ken iemand die dit ook doet. Verdient niet heel hard en je bent 's nachts veel bezig, maar ach, het is iets!

Ik doe ook 'thuiswerk' als je het zo kunt zien. Ben journalist/webeditor voor een grote paardensite en dat werkt echt ideaal!
Misschien dat je ook iets kunt zoeken als webeditor? Nu.nl zoekt nog weleens mensen (al gebruiken ze ook steeds meer stagiaires).

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-13 12:59

18+ smsjes of telefoontjes is niet hetgene waar ik naar opzoek ben, toch bedankt voor de tip, het betaald natuurlijk goed.
Raponsje, zou je me meer kunnen vertellen? Hoe gaat dit in zn werk?
Kiomiamigo, ik zal het in de gaten houden, bedankt.
Heino, wat voor artikelen schrijf je?
Bedankt voor je reactie Cayenne.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 13:08

Ik schrijf voor een wikipedia-achtige website, maar dan commercieel :) Je mag schrijven over vrijwel alles, zolang het maar informatief en uniek (alsin zelfgeschreven) is. Naast de artikelen kunnen advertenties van Google Adsense geplaatst worden, zoals ook op Bokt het geval is. Gemiddeld klikt 5% van de mensen op zo'n advertentie, jij krijgt een bedrag voor iedere bezoeker van je artikel die op zo'n advertentie klikt. Het bedrag dat jij daar voor krijgt varieert van enkele centen tot enkele euro's, is maar net wat de gek er voor over heeft om die advertentie te plaatsen zegmaar.

Het is geen thuiswerk waarmee je in 1 klap rijk wordt, maar je kunt er zeker flink wat geld mee verdienen wanneer je veel schrijft. Ik verdien er inmiddels honderden euro's per maand mee.
Hoop dat het zo iets duidelijker is, zo niet, vraag maar raak :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 13:21

Ik heb een blauwe maandag 18+ telefoontjes gedaan maar ik moest iedere keer zo hard lachen :')

Ik werd overigens gewoon ook overdag veel gebeld, maar ik kon het niet. Echt niet :')

kiomiamigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 12:35

bello2005 schreef:
kiomiamigo schreef:

en wat voor werk is het dan ? heb eens op google gekeken, maar weet niet of ik op de juiste site uit kom...

ik kom namelijk op een marktonderzoek uit, is dit de goede ?

Ja het is inderdaad een marktonderzoeks bureau. Je werkt zonder een bepaald target te moeten behalen, ook niet op provisie basis. Al word er wel steeds strenger gekeken naar het aantal gesprekken dat je binnen haalt. De onderzoeken variëren heel veel, van een financieel onderzoek, tot politiek, tot luiers bij wijze van spreken. Je moet (althans dat was zo toen ik begon) minimaal 6 uur per week werken en schrijft je op donderdag in voor de volgende week, als het werk het toestaat kun je ook veel meer werken.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 10:30

Raponsje schreef:
Als je zelf een website hebt of het leuk vind om te bloggen / blogs te maken dan kun je geld verdienen met het promoten van grote bedrijven.

Verdient geen gouden bergen, maar ik verdien er zelf op het moment zo'n 600 tot 900 euro per maand mee.

Hoe benader je adverteerders? Of benaderen ze jouw?

Ik ben eigenlijk ook op zoek naar thuiswerk. Liefst iets van inpakwerk, maar idd, ik loop ook tegen al die vage advertenties aan van bedrijven die thuiswerk aanbieden, maar waar je eerst voor moet betalen.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 11:23

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 13:34

Ik ben ook op zoek naar thuiswerk om iets bij te verdienen. Dat bloggen lijkt mij wel wat. Heb je daar meer informatie over?