Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(overdag 2x per uur)
RoosTaffy schreef:Ik woon in rotterdam, en deed mijn opleiding in zwolle, ik had 2 dagen per week een reistijd van 2 uur enkeltje, en 2 dagen van 2,5 uur enkeltje (andere locatie les). Dit was erg zwaar en vermoeiend, ik hield amper tijd over voor paarden en vrienden. Inmiddels ben ik ook gestopt met deze opleiding, ondanks dat het echt was wat ik wilde..
ilaan schreef:RoosTaffy schreef:Ik woon in rotterdam, en deed mijn opleiding in zwolle, ik had 2 dagen per week een reistijd van 2 uur enkeltje, en 2 dagen van 2,5 uur enkeltje (andere locatie les). Dit was erg zwaar en vermoeiend, ik hield amper tijd over voor paarden en vrienden. Inmiddels ben ik ook gestopt met deze opleiding, ondanks dat het echt was wat ik wilde..
Kon je niet ergens in de buurt tijdelijk wonen? Ik woon in zutphen en dat is 40 minuutjes met de trein. Ook zijn de huurprijzen hier in de buurt niet heel hoog dus voor tijdelijk miss toch iets geweest?
Zonde!
Misschien kun je het combineren met een bijrijder?
Nam ook altijd een boek mee in de trein en bus. Heb me die tijd altijd goed vermaakt, vond het wel leuk al dat reizen. Zou 't zo weer doen, maar voor m'n nieuwe opleiding hoeft het niet meer. Was voor MBO. 
Hartstikke leuke stad met veel studenten haha.
Voor zover ik weet in ieder geval.