De zitcompetitie was zondag 25 mei op manege Emmeloord.Ik had me al lang van tevoren opgegeven, niet wetende dat ik tegen de tijd van de zitcompetitie met een slijmbeursontsteking aan mijn knie zou zitten. Maar helaas, ik kreeg van de dokter het advies mee 3 weken niet te rijden. Maarja, ik moest en zou de zitcompetitie rijden. Nou dat mocht dan wel, maar daarna weer meteen rust houden hoor! Dus zo zat ik uiteindelijk toch op Ridana, met pijn in mijn knie maar een goede hoop! Het inrijden ging toch wel goed, dus ik had er zin in. Eindelijk met zijn vieren de bak in, helaas met een sloom paard voor me en een snel paard achter me. Beetje sneu dus voor Simone met Speedy, dat ze niet door kon rijden. Over de proef had ik een supergoed gevoel! Na de wedstrijd was het tijd om bardienst te draaien. En uiteindelijk om ongeveer 3 uur of half 4 was de prijsuitreiking. En wat bleek: ik was tweede! Door naar de regiofinale! Mijn dag kon echt niet meer stuk!
En vriendin Simone is ook nog door! Vet leuk
! En nu maar hopen dat het met de regiofinale weer zo goed gaat
Ik wil graag foto's toevoegen, ben dr alleen nog niet helemaal achter hoe dat moet
Dus als je denkt, ik weet dat wel!, graag dan ff een berichtje

:

ik rij bij manege sneek en ga oowk naar de regiofinale in Emmeloord