F-6 theorie..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

F-6 theorie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 17:03

Hey, ik wilde het even hebben over de F-6 theorie Clown
Ik heb altijd mijn theorie doorstaan zonder enige fout en deze keer had ik er een te veel Verdrietig
Heeft iemand nog tips (behalve goed leren want die woorden staan harstikke moeilijk uitgelegd!) voor dat ik de theorie wel eens een keer haal. Als ik het de volgende keer niet haal, moet ik weer het F-6 proefje overnieuw doen en dat vind ik maar niks Bloos
Alvast bedankt!

Alnieno

Re: F-6 theorie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 20:52

mm ja.. heb m ook paar maandjes geleden gehad Haha!
wat ze precies uitleggen is niet moeilijk, maar ze gebruiken veel vage omschrijvingen.
het belangerijkeste uit de teori is toch het taktmatishe hulpen geven. staat alleen raar uitgelecht:P

zelf had ik zoiets van.. hu? hoe doe ik dat Clown ? veel dingen (aanspringen in galop ed.)
doe je vanzelf, maar op het examen moet je ineens na gaan denken hoe je dat doet..

nou, succes inieder geval!

groetjes

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 20:58

-> MA

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-08 13:28

Horse_Driver schreef:
mm ja.. heb m ook paar maandjes geleden gehad Haha!
wat ze precies uitleggen is niet moeilijk, maar ze gebruiken veel vage omschrijvingen.
het belangerijkeste uit de teori is toch het taktmatishe hulpen geven. staat alleen raar uitgelecht:P

zelf had ik zoiets van.. hu? hoe doe ik dat Clown ? veel dingen (aanspringen in galop ed.)
doe je vanzelf, maar op het examen moet je ineens na gaan denken hoe je dat doet..

nou, succes inieder geval!

groetjes

Dank je wel Knipoog Is er geen verkorte versie of makkelijkere versie te vinden op internet?

Mirrrriii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 18:50

Ik heb die ook gehad,
Je leert zeker vanuit het boekje dat bij die proeven hoort?
Wanneer je die niet begrijpt, kun je ook gewoon die onderwerpen die je moet leren opzoeken in een paarden encyclopedie. Daar staat het vaak makkelijker uitgelegd, en wanneer je iets echt niet begrijpt kun je het altijd nog aan je instructrice vragen.
Gewoon niet te moeilijk over denken, ik heb ze allemaal gehaald zonder te leren, en ik ben echt geen wonder in paardenkennis Knipoog

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-08 18:53

Mirrrriii schreef:
Ik heb die ook gehad,
Je leert zeker vanuit het boekje dat bij die proeven hoort?
Wanneer je die niet begrijpt, kun je ook gewoon die onderwerpen die je moet leren opzoeken in een paarden encyclopedie. Daar staat het vaak makkelijker uitgelegd, en wanneer je iets echt niet begrijpt kun je het altijd nog aan je instructrice vragen.
Gewoon niet te moeilijk over denken, ik heb ze allemaal gehaald zonder te leren, en ik ben echt geen wonder in paardenkennis Knipoog

Ooh eigenlijk ga ik me nu wel beetje schamen. Iedereen haalt ze zonder fouten en ik met me 4 punten Tong uitsteken Bloos
Misschien komt het ook doordat ik 6 optredens had achter elkaar op de dag ervoor en me vader die avond jarig was.

Mirrrriii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:09

Haha, je hoeft je heus niet te schamen! Er waren er genoeg die 6 fouten hadden of zelfs nog meer.
Gewoon op dat moment goed nadenken wat je eigenlijk doet als je op een paard rijdt, en dan gaan voor de meest gelijke keuze.
Want het is nog steeds meer keuze toch?

En misschien was je nog wel gestresst of gespannen van de dag ervoor, het kan allemaal.
Het komt de volgende keer heus wel goed!