Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

?
).._Jorien_ schreef:@Miss_Mustang: Over die wisselbeker. Als de mensen die dan langer/beter rijden bijvoorbeeld bij de F3 of F4 of wat dan ook beginnen, maar ze rijden is 1 proefje in ik weet niet hoe lange tijd en de mensen die bij de F1 zijn begonnen en korter/minder goed rijden, die rijden vaker een proefje. Die zitten dan op een gegeven moment ook wel een keer bij de F4 of verder. Dan krijg je 't zelfde met die wisselbeker. Ik heb nu in een jaar tijd, ook maar 3 proefjes gereden. F4a, F4b, F5a. Dit gewoon omdat ik er 't geld niet voor heb, om elke maand zo'n proefje te rijden.
Maroush schreef:Is het niet afhankelijk van je leeftijd waar je moet beginnen?
En ach, lekker belangrijk toch ...
Miss_Mustang schreef:_Jorien_ schreef:@Miss_Mustang: Over die wisselbeker. Als de mensen die dan langer/beter rijden bijvoorbeeld bij de F3 of F4 of wat dan ook beginnen, maar ze rijden is 1 proefje in ik weet niet hoe lange tijd en de mensen die bij de F1 zijn begonnen en korter/minder goed rijden, die rijden vaker een proefje. Die zitten dan op een gegeven moment ook wel een keer bij de F4 of verder. Dan krijg je 't zelfde met die wisselbeker. Ik heb nu in een jaar tijd, ook maar 3 proefjes gereden. F4a, F4b, F5a. Dit gewoon omdat ik er 't geld niet voor heb, om elke maand zo'n proefje te rijden.
ik volg je even niet?
waarom rijden de mensen die bij f1 zijn begonnen korter/minder goed?
Toen ze bij de f1 waren reden ze nog niet goed nee, maar toen ze bij de f4 en verder waren wel!
Het gaat mij erom dat je op je eigen niveau moet starten, daarboven, moet je zelf weten, dan haal je het waarschijnlijk toch niet, maar lager starten mag vind ik echt niet, zo kaap je die beker weg van mensen die er wel op een eerlijke manier om strijden...
. ik weet niet in welke f je nu zit maar ik denk dat je nu ook wel rond de f4 zal zitten niet? dus dan zitten jullie weer gelijk. ik zal me er niet zo veel van aantrekken, je doet het voor de lol
.wij moeten trouwens in de f 3x een promotie punt (hoger dan 210punten) hebben als je naar de volgende wilt (best erri als je op een race konijn zit
) dus het is overal anders.. en jij reed van af het begin mee en zij niet en anders zou ze erg onder haar niveau start en das een beetje saai denk ik
:P