Ben jij wel eens op ponykamp geweest?
Vertel dan hier hoe je het vond wat vond je het leukst?
En wat vond je minder? (op corvee na dan
)Wat lijkt jouw het gaafst om met ponykamp te doen?
Of heb jij zo'n goed idee wat je op ponykamp kan doen.
Vertel mij het.Waarom zou je denken. Volgend jaar mag ik 4 weken leiding geven over een ponykamp in Drenthe (zwiggelte). En natuurlijk heb ik zelf ook ideeën maar een idee van een echte ponykamper of paardenliefhebber is natuurlijk nog leuker.
Ook moeten er dingen zijn zonder pony's want die moeten ooit ook ffe lekker rusten. Dus een leuk spel met water of iets ander leuks. Of iets lekker om te knutselen. Ook mogen er wel ideeën komen wat je met je paard kan doen.
Ook moeten we nog een knutsel idee hebben waar je een foto van jouw en je pony kan in verwerken zoals een fotolijstje maken ofzo.
Dus heb jij een super idee vertel mij het en ik kan met goedkeuring het verwerken in het ponykamp.
Ik hoop natuurlijk op heel veel leuke ideeën
Veel liefs patty
ps: ik hoop dat het hier goed staat leek mij de geschikte plek. Zo niet dan hoor ik het wel

. Het was ook erg leerzaam voor mij, want ze raken nogal snel hun concentratie kwijt ! Zorg voor voldoende afwisseling en doe alles niet té lang. Als het een oudere groep is zou ik ze in twee groepen splitsen voor het "werk" zoals stallen kuisen etc. en deze in de voor- en namiddag afwisselen.
héhé
Een dropping is ook wel leuk, je moet natuurlijk wel zorgen dat er genoeg begeleiders en dat het veilig is e.d. Fotolijstjes maken is wel leuk! Je zou kunnen gaan mozaiken? Dat is niet zo lastig, maar wel leuk.