Jurycursus FNRS

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Snoevie

Jurycursus FNRS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 20:00

hoi allemaal,

wie heeft hier de FNRS jurycursus gevolgd of volgt die op het moment?
ik heb zelf intresse om de cursus F1 t/m F6 te gaan volgen,en ik ben benieuwd wat je allemaal 'leert',is het moeilijk,en ik heb gehoord dat je een proef als examen moet rijden,en hoe werkt dat precies?

ik heb de zoekfunctie gebruikt,maar kon er verder weinig over vinden,vandaar mijn vraag!

Scum

Re: Jurycursus FNRS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 23:00

Alle FNRS topics horen bij Manegepraat. Ik zal dit even verplaatsen voor je Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 12:40

Ik weet dat Vippie deze cursus heeft gedaan. Misschien kun je haar eens benaderen?

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 18:16

bedankt,wist niet dat het hier verkeerd stond.

en Sonja: ik heb Vippie een PM gestuurd en inmiddels de FNRS gebeld,ben alweer een stukje wijzer nu,het lijkt me erg leuk.

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 17:57

Je hoeft niet te rijden, want de F6 diploma geeft aan dat je een bepaald niveau beheerst. Tijdens de cursus leer je beoordelen. Je moet een leuk stukje theorie over rijkunst leren en natuurlijk ook de FNRS-reglementen. Verder kwestie van veel kijken, luisteren en oefenen!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-07 20:20

Ik heb mijn formuliertje afgegeven,Frank zou hem gaan tekenen,maar hi jwas zo druk zondag,dus heb ik het aan Marlies gegeven.

spannend!ik hoop dat de nieuwe data snel bekend worden,dan schrijf ik me direct in.