Eigenlijk zou ik naar week 5, van de HH instructieweken gaan, met mijn verzorgpaard, maar ik kom er tot mijn spijt achter, dat ik dan nog gewoon school heb! De andere allroundweek is in week 3, dus daar heb ik verder ook weinig aan.
Op zich zou ik nog naar de SGW-week kunnen, maar ik ben bang dat als we 5 dagen gaan crossen, en hij het niet leuk vindt, onze hele week verpest is.
En ik ben dus op zoek naar een soortgelijk kamp/week. Dus geen ponykamp vol met tikkertje en verstoppertje te paard en buitenritten, maar eentje waar je echt wat van kan leren. Dressuurlessen, springlessen, misschien nog een crossles, of buitenrit, of iets anders leuks
Liefst ook iets waar je een beetje vrijheid hebt. Dat je niet verplicht bent om aan allemaal gezellige spelletjes mee te doen, maar misschien zelf een keer de stad in kan oid. Is geen vereiste hoor, maar dat zou ik wel heel leuk vinden.
En dan nog een voorwaarde: Ik wil niet tussen allemaal 10- en 11 jarigen zitten. Ik vind het véél leuker om de jongste te zijn ergens, dan om in de middenmoot te zitten (dus een kamp van 10 tot 16 oid). Ik ben zelf 15, trouwens
Even in het kort:
*Leerzaam, dus met goede lessen
*Wat oudere mensen
*Niet duurder dan 300/350 euro
*Heel graag wat vrijheid
*Geen kinderkamp met heel veel spelletjes, alleen buitenritten, of opzadellesjes
*Voor mensen met eigen/verzorgpaarden
Ik hoop dat iemand me wat kan aanraden (ook een vakantie die niet aan alle voorwaarden voldoet hoor ik graag van hoor
)!

Hopelijk lukt het met vervoer!