Maneges in Den Haag

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tjaldur

Maneges in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 17:59

Ik heb geen idee of dit hier goed staat, anders zie ik het wel!.
Ik ga volgende week met een paar vriendinnen op vakantie in Den Haag. We willen traditioneel gaan paardrijden. We zijn met 5, waarvan er 2 kunnen rijden. De rest heeft dus ooit wel gereden, maar maar een paar x. Ze kunnen er dus op blijven zitten en draven en galoperen. Wie weet waar ze strandritten organiseren waar ook beginners aan mee kunnen doen? Het liefst rijden we op IJslanders, maar ik denk niet dat er daar IJslanderstallen zijn.

Anoniem

Re: Maneges in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 21:46

op vakantie in den haag ( alvast veel plezier). maar zover ik weet zijn hier idd geen ijslandersstallen. je zou eens op zaterdag middag kunnen kijken op bij scheveningen, bij het zwarte pad, daar staat elke zaterdag een man met wat paarden, die je ter plaatse kunt boeken.. er is ook een website, ik geloof www.uitstappen.nl . deze man past elke rit aan aan het niveau

Feithje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 21:51

ken geen ijslanderstallen.

wel manege madepolder. Super manege.
Je kan bellen en dan een rit van 2 uur maken en daarvan ga je door de bossen, duinen en klein stukje het strand over...
Is wel op westernpaarden, maar als je op een "gewoon" manege paard kan rijden kan je het ook op deze.

Veel plezier!!

www.trainingsstalmadepolder.nl

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:02

trainingsstal madepolder is alleen westernrijden.
Je kunt verder nog informeren bij:
http://www.manegeberestein.nl/ (hele leuke buitenrij omgeving, je kunt zo naar het strand)

Feithje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 13:27

toch niet heb er vaak genoeg buiten gereden op de paarden van de manege..