Ik rijd nou op een manege een goeie al zeg ik het zelf..Ze rijden zonder sporen wel met zweep en bit en hoefijzers..Maar nou willen mijn ouders misschien gaan verhuizen en dan krijg ik eindelijk een eigen paard maar dan wil ik nog wel 1 keer in de week op de manege rijden..Maaar dat moet nu dus een andere zijn ikke zoeken.. Ik kwam uit bij spirithorses lijkt me een coole manege..Ik ben echt een fan van een band tussen paard en ruiter op bouwen..En daar is die manege echt op gebasseerd..Maar ze rijden zonder zweep of sporen..Zonder bit...zonder hoefijzers.. en vaak zelfs zonder hoofdstel..Het lijkt mij wel gaaf maar wat vinden jullie, jullie hebben natuurlijk de meeste een eigen paard en ik ben wat dat betreft nog maar een beginnertje..
Dus wat vinden jullie denk je ervan als je het zo hoort ze geven ook cursussen en speciale lessen in bijvoorbeeld t-touch een speciale massage om die band op te bouwen en het paard volledig te laten ontspannen. Ik denk dat het wel gaaf zal zijn maarja..Natuurlijk ben ik er nog niet zeker vak of ik eigenlijk wel uit mijn huidige woonplaats wel wil ik heb daar natuurlijk wel al mijn vrienden zitten...Maar zeggen jullie maar.. groetjes
Laatst bijgewerkt door Eline op 18-06-06 00:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel verduidelijkt