Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
!

Uds ga eerst nog maar gewoon op kamp. Wat is de minimum leeftijd voor het begeilder zijn eigenlijk? weet iemand dat? Fredt schreef:Dit had ik precies zo als jij. Ik ben altijd zelf op ponykamp geweest en nu ik te 'oud' word, leek het me leuk om te gaan begeleiden.
Ik zag een oproepje op www.kleinoever.nl staan, en heb gereageerd. Ik had gelijk een afspraak gemaakt om langs te komen en een proefles te komen geven. En ik ben 'aangenomen'.
Ze kunnen daar altijd ongelovelijk veel mensen gebruiken, dus misschien moet je daar maar eens gaan kijken!
Hoe het daar gaat; ze willen wel graag dat je minimaal 2 weken komt, vooral als je nieuw bent. Want dan weet je net na 1 week een beetje hoe het loopt etc, dus vandaar 2 weken. Daar krijg je een vergoeding van 85 euri per week. Ik ga daar dus begeleiden. Eerst 2 weken en daarna later nog 1 week. En ik mag mijn paard kosteloos meenemen!

Jongere kinderen ben je eerder klaar, die liggen om 10 uur op bed, maar ouderen om 12 uur, dus voordat je die stil hebt... 
Manegeleiding ziet alleen maar paarden natuurlijk