Pensionklanten RSC West Brabant in Wouwse Plantage?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mrijn

Pensionklanten RSC West Brabant in Wouwse Plantage?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 17:34

Ben vandaag gaan kijken op deze stal en ben onder de indruk! Super mooie accomodatie, super bakken en volgens mij aardig en professioneel personeel. Zijn er Bokkers die daar een paard hebben staan en me meer kunnen vertellen over de sfeer e.d.?

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 19:28

ik ga je PBen!

Mexxuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 20:49

Dat is inderdaad een erg proffesionele stal, ik ging er weleens trainen toen ik nog bij femke stond, om Luna wat "vreemde bakken" ervaring aan te leren.
Jolanda v. beek is erg aardig, en proffesioneel, of je nu met je fries / haflinger/ kwpn-er komt trainen! Super tof!
En als ik de centen had.. ja dan zou ik het ook wel weten!!

Mrijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 21:42

horselover21 schreef:
Dat is inderdaad een erg proffesionele stal, ik ging er weleens trainen toen ik nog bij femke stond, om Luna wat "vreemde bakken" ervaring aan te leren.
Jolanda v. beek is erg aardig, en proffesioneel, of je nu met je fries / haflinger/ kwpn-er komt trainen! Super tof!
En als ik de centen had.. ja dan zou ik het ook wel weten!!

Tis niets duurder hoor... }> Een stal van 3x3 incl. buitenzetten is 305 euro, dat betaal ik bij Simon ook. Ik denk wel dat je een stuk meer waar krijgt voor je geld, alleen al omdat er 4 bakken zijn die altijd goed te rijden zijn.

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 22:36

VMR -> MA