hc rottemeren

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo_Wystan

hc rottemeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 10:48

Ik heb gezocht en gezocht, maar ik zie verder geen topic over hc rottemeren (behalve in de huiskamer dan, maar dat is een beetje een dood topic, en sluit een beetje raar af)

Mijn vraag;

- wat zijn jullie ervaringen?
- wie van jullie staat er?
- wie van jullie is er weg gegaan? En waarom?
- de nieuwe eigenaren? Mening graag... volgens mij zijn daarom veel mensen weg gegaan?
- uitrijmogelijkheden

kortom; is het een aanrader of juist totaal niet?

Zelf weet ik dus niet of ik wil verhuizen, maar straks is deze manege bij mij om de hoek, dus dat is voor mij een heel groot voordeel.

Ik rij het meest recreatief, dus veelal buiten (is dit echt zo leuk daar?, hoe lang kan je ongeveer buiten rijden (en dan bedoel ik niet hoeveel rondjes )

In de winter moet ik wel in een bak kunnen rijden. Hoe druk is de bak dan? Ik ben namelijk pas 's avonds thuis en kom dan tussen 8 en 11 uur.

Misschien dus dat er een ander topic over is, dan graag de link... Excuses maar ik kon dus niks vinden (behalve in de huiskamer)

Megan_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 12:54

heey..

Ik heb bijna 2jaar op de rotte meren gestaan. Ik heb er een hele leuke tijd gehad met leuke mensen Wij zijn weg gegaan omdat de boel verkocht werd en we niet echt zin hadden in de nieuwe eigenaren.

wat betreft faciliteiten baalde ik nog wel eens dat er maar 1 longeerkraal is voor zoveel paarden, regelmatig wachtijden dus. Paddocks was ook altijd afwachten, veel al bezet en dan vaak door de zelfde paarden.

Buiten rijden kan je er super, routes genoeg. Buitenbak is ook echt super!! binnenbak was soms wat zwaar..

Wat betreft stallen, zijn goed te doen. Niet super groot maar de standaard maat.

Kantine is echt ideaal! Er is genoeg te krijgen !! En uitzicht op de binnenbak.

Er is wel veel les, soms ook dubbel. dan voornamelijk 's avons. Zowel western als dressuurles, daarvoor werd de bak in 2en gesplitst. Voor jou dan dus geen binnenbak

Ik weet niet of dit nu nog allemaal zo is, er veranderd nog al eens wat.

Neem eens contact op met:

MirjamAlvaro
FabjuhBrowny

Die staan er nog

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 13:03

Ik reed de pony van FabjuhBrowny bij, op HCrottemeren. Maar goed, het is niet echt een stal waar ik zou willen staan

Overigens sta ik nu wel vlakbij de rottemeren, en het buitenrijden is aan te raden, SUPER!

Marjo_Wystan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 13:50

waar st aje dan nu als ik vragen mag?
(en de prijs en de faciliteiten graag )

oh en waarom zou je er zelf niet willen staan?

lightmorebh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 16:48

ik sta samen met furyomarloes op een eigen stal dus daar heb je niks aan maar er zit wel een stal vlak bij me die heet de nouska hoeve zit vlak bij de shell pomp. er ligt een weiland voor de stal en er staat een bordt met hun naam erop

ILOVETARO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 16:51

Ja ! ik had een vraag, kan je daar 1 les (prive, of met een groep maakt niets uit) in de vorm van Western krijgen ? (voordat ik ga bellen, vraag ik het hier maar . )

Zelf rijd ik al jaren paard, maar me vader zou zo graag eens western willen rijden, en aangezien hij begin februari jarig is dacht ik leuk cadeautje !, dus ik dacht aan manege Rottemeren, omdat dat lekker dichtbij is, wie kan mij informeren ?

_10_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 17:06

Ik heb er les gegeven maar ben gestopt zodra het verkocht is aan de nieuwe eigenaren.
Heb er zelf nooit gestaan met mijn eigen paard, voornamelijk omdat ik de boxen te klein vind (mijn paard is 170)

Nadeel vond ik dat de bak in de avonden gesplits werd, dus er werden bijv. van 19.00 tot 23.00 manegelessen gegeven en dan stond er halvewege de bak een afzetting van hekjes, daarachter konden de pension klanten rijden. Het grootste gedeelte was dan voor de les.
(kan je nagaan, ik was diegene die les gaf en ergerde me er al aan )

Eerlijk gezegd heb ik geen idee of dat nu nogsteeds gebeurt, sinds de dag dat het is overgenomen ben ik er nietmeer geweest.
Ik zou zeggen, ga eens kijken hoe het is, dat zegt vaak veel meer

Marjo_Wystan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 18:39

lightmorebh schreef:
ik sta samen met furyomarloes op een eigen stal dus daar heb je niks aan maar er zit wel een stal vlak bij me die heet de nouska hoeve zit vlak bij de shell pomp. er ligt een weiland voor de stal en er staat een bordt met hun naam erop

Ik ben nog niet echt bekend in Bleiswijk... is dit de shell die je aan je linkerhand hebt als je naar bleiswijk toe rijdt vanaf rotterdam?

Of is dat geen shell (ik zie bleiswijk nog als 2 wegen zeg maar haha)

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:58

VMR -> MA

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:25

Marjo82 schreef:
lightmorebh schreef:

Ik ben nog niet echt bekend in Bleiswijk... is dit de shell die je aan je linkerhand hebt als je naar bleiswijk toe rijdt vanaf rotterdam?

Of is dat geen shell (ik zie bleiswijk nog als 2 wegen zeg maar haha)

Ja dat is die shell