paardensportcentrum Nedereind (utrecht)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

nitouche

paardensportcentrum Nedereind (utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 18:53

Ik ben benieuwd of er mensen hier op bokt zijn die op de nedereindse stallen in utrecht staan.

http://www.pcnedereind.nl

Ik ga hier vanaf 1 februari staan.

Maaiikii

Re: paardensportcentrum Nedereind (utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 19:01

Ik sta er niet, maar ik ken de stal wel.
Er zijn nu nieuwe eigenaren en er zijn aantal dingen veranderd.

Jits

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 19:28

Ik heb er een aantal jaar gestaan, ben vorig jaar december weggegaan, dus nog bij de oude eigenaar. Het is inderdaad een stuk veranderd (positief).

nitouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 19:48

Jits schreef:
Ik heb er een aantal jaar gestaan, ben vorig jaar december weggegaan, dus nog bij de oude eigenaar. Het is inderdaad een stuk veranderd (positief).

Het is inderdaad nu al veranderd, sinds de nieuwe eigenaar het heeft overgenomen.
Er zit nu een mooi hek om de rijbak heen en ook om de paddock. Ik vind het er super uit zien. Vooral die bak. Lekker groot.

Maar ben je nu niet van plan om terug te gaan, nu alles veranderd is?? (gewoon een vraagje)

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:28

de nieuwe eigenaar maakt er echt iets moois van! (maar wat een prijzen zeg!) wat is de reden dat je voor deze stal hebt gekozen en niet voor bv www.staldelindeboom.nl of stal Groenraven? de bedragen die je bij deze stallen moet betalen komen aardig in de richting van de prijzen die bij de Nedereindse stallen worden gerekend (en dan heb je nog een binnenbak ook!)

off-topic: hoever gaan we (financieel) om onze paarden te stallen?

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:33

Citaat:
Maar ben je nu niet van plan om terug te gaan, nu alles veranderd is?? (gewoon een vraagje)

Nee, waar ik nu sta heb ik het super naar m'n zin.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 07:39

-> MA

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:25

Ik heb er gestaan totdat de nieuwe eigenaar erin is gegaan en ik ben echt blij dat ik er weg ben! De arrogantie is al vanaf de weg te ruiken.

Daarbij zie ik de tent nog weleens failliet gaan (de hele weg spreekt erover, hij boort in een markt die al voorzien is) en voor de rest kan hij amper aan klanten komen.

Heel erg jammer dat de vorige eigenaren eruit zijn, toen was het er echt leuk!

nitouche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 15:41

rhijnauwen schreef:
de nieuwe eigenaar maakt er echt iets moois van! (maar wat een prijzen zeg!) wat is de reden dat je voor deze stal hebt gekozen en niet voor bv www.staldelindeboom.nl of stal Groenraven? de bedragen die je bij deze stallen moet betalen komen aardig in de richting van de prijzen die bij de Nedereindse stallen worden gerekend (en dan heb je nog een binnenbak ook!)

off-topic: hoever gaan we (financieel) om onze paarden te stallen?

Er zijn verschillende redenen dat ik niet voor die andere 2 stallen gekozen heb.
Stal lindeboom is gewoon te ver weg voor me. Ik moet rekening houden als ik een keer geen auto heb, dat ik het met het OV of fiet/ brommer kan doen. Dus dat is de reden.

Stal groenraven, ziet er mooi uit, maar prijs ligt toch iets hoger. daarbij heb je geen weidegang (paar kleine stukjes) en daarbij komen nog veel extra kosten, zoals stapmolen/ trailerplaats enzo.
Daarnaast vind ik het leuk om te springen en heb begrepen dat daar niet kan.

En ja hoeveer ga je in de kosten.
Ik sta nu op een stal waar ik 200 euro kwijt ben en afgelopen 2 weken niets heb kunnen doen. Alleen losgooien en daarvoor heb ik juist geen paard voor gekocht. De mijne heeft het gewoon nodig om in de winter zijn beweging te krijgen.
En voor bepaalde faciliteiten betaal je natuurlijk ook voor.

nitouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 15:45

Quellian schreef:
Daarbij zie ik de tent nog weleens failliet gaan (de hele weg spreekt erover, hij boort in een markt die al voorzien is) en voor de rest kan hij amper aan klanten komen.

Heel erg jammer dat de vorige eigenaren eruit zijn, toen was het er echt leuk!

Hij staat als wij komen vol. wat ik zo kon zien, dus dat zou wel loslopen. (failliet gaan)

Ik heb ook meerdere verhalen (negatief) gehoord over de vorige eigenaar. Dus ja wat moet je nu geloven

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 10:20

Tja, wat moet je geloven? Mij denk ik

Ik weet dat ze heel negatief zijn over de vorige eigenaar, wat ik totaal onterecht vind, maar ja!

Maar hij heeft vooral paarden van zichzelf en fam. staan, daar draai je geen winst mee.

Honeymoon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 18:26

Jits schreef:

Ik ga met Jits mee, ben alleen paar maanden eerder weggegaan.

nitouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 19:23

Honeymoon schreef:
Jits schreef:

Ik ga met Jits mee, ben alleen paar maanden eerder weggegaan.

Ik vind het er nog maals goed uitzien en kan niet wachten tot ik er heen ga, kan ik tenminste rijden. Vandaag was er bij mijn stal de bak bevroren en ik reed langs mijn nieuwe stal en daar waren ze gewoon aan het rijden.
Daarvoor doe ik het tenminste.

Honeymoon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 19:42

Ik geef je groot gelijk
De omstandigheden zijn daar nu ook heel anders. En er staan nog steeds mensen van "vroeger".