http://www.pcnedereind.nl
Ik ga hier vanaf 1 februari staan.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Jits schreef:Ik heb er een aantal jaar gestaan, ben vorig jaar december weggegaan, dus nog bij de oude eigenaar. Het is inderdaad een stuk veranderd (positief).
Citaat:Maar ben je nu niet van plan om terug te gaan, nu alles veranderd is?? (gewoon een vraagje)
rhijnauwen schreef:de nieuwe eigenaar maakt er echt iets moois van! (maar wat een prijzen zeg!) wat is de reden dat je voor deze stal hebt gekozen en niet voor bv www.staldelindeboom.nl of stal Groenraven? de bedragen die je bij deze stallen moet betalen komen aardig in de richting van de prijzen die bij de Nedereindse stallen worden gerekend (en dan heb je nog een binnenbak ook!)
off-topic: hoever gaan we (financieel) om onze paarden te stallen?
Quellian schreef:Daarbij zie ik de tent nog weleens failliet gaan (de hele weg spreekt erover, hij boort in een markt die al voorzien is) en voor de rest kan hij amper aan klanten komen.
Heel erg jammer dat de vorige eigenaren eruit zijn, toen was het er echt leuk!

Jits schreef:Ik heb er een aantal jaar gestaan, ben vorig jaar december weggegaan, dus nog bij de oude eigenaar. Het is inderdaad een stuk veranderd (positief).
Honeymoon schreef:Jits schreef:Ik heb er een aantal jaar gestaan, ben vorig jaar december weggegaan, dus nog bij de oude eigenaar. Het is inderdaad een stuk veranderd (positief).
Ik ga met Jits mee, ben alleen paar maanden eerder weggegaan.