manege de Boschhoeve in Soerendonk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CarpeDiem

manege de Boschhoeve in Soerendonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-05 15:51

Vanmorgen heb ik een vakantie geboekt op manege de Boschhoeve in Soerendonk. Ik hoop dat er mensen zijn die ervaringen met deze manege hebben, evt fotos ofzo...

Ik hoor het wel

Groetjs Angela

Sim

Re: manege de Boschhoeve in Soerendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 16:15

Dit kun je beter bij "Manege- en verzorgpaarden" plaatsen. Ik tip even een mod zodat ze je topic in het juiste forum plaatsen. Knipoog

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 16:38

Hey,

Ik ben daar vorig jaar op vakantie geweest.
Ik heb 1x een buitenrit gemaakt.... maar ja, was zo irritant met die vliegen, dat ik geen zin had in nog een buitenrit Knipoog
Best mooie omgeving hoor.
M;n zusje heeft nog ene lesje genomen, zat op een haffie... Maar het niveau van de instructie was zeer laag Boos! beetje jammer... en het zadel dat op die haf lag was helemaal scheef, heel raar... Die andere die meereden hadden wel gewoon een normaal zadel...
Ze hebben er veel haflingers staan en friezen (grote friezen hoor Tong uitsteken )

Heb nog een verhaal: Er kwamen een aantal mensen op buitenrit daar. Die reden al aardig lang. Waarvan een aantal op een friezen gingen. Ze gingen een dagtocht maken. Maar onderweg kwamen ze bij een weg en daar kwam een stoet motorrijders langs (een hele lange) die begeleider wilde gewoon vlakbij blijven staan wachten Dus die paarden schrokken en gingen ervandoor. Een man viel eraf en moest naar het ziekenhuis en die vrouw op een fries is heel lang er opblijven zitten terwijl dat paard ervandoor ging, uiteindelijk heeft ze zich eraf laten vallen.

Er was toen ook ponykamp, heb ik er ook nog wel een aantal de eerste dag af zien vallen en ervandoor zien gaan... maar ja...

Die eigenaar is wel heel aardig hoor. Er stonden er toen niet zo veel op de camping, mochten zelf een plaatsje uitzoeken, maakte niet zo veel uit hoe groot...

Ik heb denk ik nog wel wat foto's moet je even je mail adres geven.

Heb misschien nog wel wat foto's

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 18:52

wij hebben er een paar dagen op de camping gestaan, beetje vaag daar.. ik weet het niet, vond het niet zo'n leuke sfeer.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 22:59

Kijk ff bij manege en verzorgpaarden daar loopt een topic over de boschhoeve Knipoog
Ik ben er in me leven een keer of 15 geweest.. En in die omgeving kan je echt heerlijk rijden, je zit aan het bos en vlakbij de heide!
Gewoon een vliegendeken om en veel vliegenspray en je hebt er niet zo heel veel last van!
Hier staan foto's
viewtopic.php?f=53&t=349393&hilit=

Het is er soms wel een beetje raar, maar ik kom er al vanaf me 8ste ofzo dus ben het al gewend!

Anita_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 23:09

Ik ben daar ook een keer op kamp geweest met mijn paard.
Het was super gezellie, maar dat had weinig met de accomodatie temaken Haha!
De mensen daar, daar hadden we weinig contact mee, alleen tijdens de buitenritten reedt er iemand mee.
Ik herinner me wel heel veel dazen in het bos, en een veels te lange dropping, waarbij wij natuurlijk wel als eerste terug waren Haha!
Op zich was het wel leuk, maar mijn leukste ponykamp blijft nog steeds die op de manege in Emmen *LOL*

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 08:44

Misschien kan je een pm aan window sturen. Zij heeft daar een zomer stage gelopen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:53

Heej.....dat is bij Peer (=de eigenaar van de Boschhoeve). Ik ben er een paar keer geweest met onze manege (volwassenenkamp). We huurde alleen de accomodatie en wat paarden. Ik had mijn eigen paard mee, dus over de paarden daar kan ik niks zeggen. Wij hebben er altijd heel veel lol gehad. Dit jaar gaan we er niet heen, we gaan nu naar Kootwijk.

Hier wat foto's van volwassenenkamp 2004.

Het rijden daar is echt geweldig mooi.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En....wat heel gezellig was, er stond een draaitafel, dus konden we lekker dansen.
Afbeelding

P.S. Peer kan hele goede droppingen organiseren.

pianka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 12:05

Hai,
In welke week heb je geboekt? Ik zou daar nl. ponykampen gaan begeleiden. Alleen het contact loopt een beetje raar en ik krijg selectief antwoord op mijn vragen. Bijv. over de verzekering en reiskosten laten ze niet veel los of geven gewoon geen antwoord. Het is dus even afwachten of het wel door gaat.
Mischien dat ik je er nog zie. Knipoog

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 22:02

Ik ga in de week van 31 Juli daar op ponykamp met een vriendin.
Ik ben er al is eerder geweest, een jaar of 5 terug, en toen vond ik het daar heel erg leuk.
Dus ik hoop dat ik het weer naar m'n zin ga hebben.
De paarden en pony's zijn niet altijd even makkelijk daar, maar dat maakt het wel weer leuk, zolang er iig geen ongevallen gebeuren.
De omgeving is daar echt prachtig, idd wel veel dazen enzo, maar daar doe je niks aan.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 16:46

Haha, wij gaan niet echt op ponykamp Onze gemiddelde leeftijd is 23 ofzo :p.. We gaan gewoon een weekend met 4 meiden schik maken en beetje rijden. Maar vooral van de omgeving genieten.
Ik ben benieuwd, we gaan in het laatste weekend van september.

Avanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 10:59

echt grappig om die foto's te zien van de dansende mensen in hetzelfde zaaltje als waar wij afgelopen weekend hebben staan feesten!