Hey,
Ik ben daar vorig jaar op vakantie geweest.
Ik heb 1x een buitenrit gemaakt.... maar ja, was zo irritant met die vliegen, dat ik geen zin had in nog een buitenrit
Best mooie omgeving hoor.
M;n zusje heeft nog ene lesje genomen, zat op een haffie... Maar het niveau van de instructie was zeer laag
beetje jammer... en het zadel dat op die haf lag was helemaal scheef, heel raar... Die andere die meereden hadden wel gewoon een normaal zadel...
Ze hebben er veel haflingers staan en friezen (grote friezen hoor
)
Heb nog een verhaal: Er kwamen een aantal mensen op buitenrit daar. Die reden al aardig lang. Waarvan een aantal op een friezen gingen. Ze gingen een dagtocht maken. Maar onderweg kwamen ze bij een weg en daar kwam een stoet motorrijders langs (een hele lange) die begeleider wilde gewoon vlakbij blijven staan wachten Dus die paarden schrokken en gingen ervandoor. Een man viel eraf en moest naar het ziekenhuis en die vrouw op een fries is heel lang er opblijven zitten terwijl dat paard ervandoor ging, uiteindelijk heeft ze zich eraf laten vallen.
Er was toen ook ponykamp, heb ik er ook nog wel een aantal de eerste dag af zien vallen en ervandoor zien gaan... maar ja...
Die eigenaar is wel heel aardig hoor. Er stonden er toen niet zo veel op de camping, mochten zelf een plaatsje uitzoeken, maakte niet zo veel uit hoe groot...
Ik heb denk ik nog wel wat foto's moet je even je mail adres geven.
Heb misschien nog wel wat foto's