Wie op ponykamp manege de Roosberg?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

broertje

Wie op ponykamp manege de Roosberg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 10:42

Hallo allemaal,

Ik ga van de zomer waarschijnlijk op manege de Roosberg in Bavel werken.... nou was ik benieuwd of er ook mensen van Bokt daar op ponykamp gaan, want dan kom ik jullie vast wel tegen!

moonie

Re: Wie op ponykamp manege de Roosberg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 10:48

ik kom er niet maar ik ken het wel het schijnt best bekakt te zijn

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 12:20

Oh ik hoorde juist dat het er erg gezellig was en dat alles heel goed geregeld is. Zijn de mensen die er werken dan bekakt of de mensen die er komen?

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 14:09

Nou, ik ben er ook geweest, en het was alles behalve bekakt hoor Tong uitsteken Wij hadden gezellige leiding, gezellige ponykampgangers, meestal ook gezellige instructeurs Knipoog

Nee, het is er echt wel gezellig hoor Ja

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 16:59

Ik ben er een aantal jaren terug op kamp geweest.. En ik vond er erg weinig aan.. Je moest veel en mocht weinig..
Er werd beloofd dat je veel met de paarden mocht gaan doen.. Ik kan me alleen nog herrinneren dat ik gereden heb en we verder niet bij de paarden mochten komen omdat ze of aan het eten waren of op de wei stonden..
Het kan natuurlijk allang verandert zijn, maar zo heb ik het toen ervaren.. Lachen

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 19:17

ik ben er een keer met de basischool geweest Clown
maar toen vond ik die mensen niet zo aardig die daar tussen de paarden werkte
maar ik had toen niet zoveel te maken met de paarden was daar alleen om te slapen Vork

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 19:22

ik heb het van horen zeggen meer wet k niet de website ziet er wel leuk uit naar veder ik zouw er niet willen rijden van wat k heb gehoord

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 19:39

Ik heb je topic verplaatst naar MV.

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 20:14

ik ben er vroeger vaak geweest, was wel leuk. Zou eerst ook gaan begeleiden maar door omstandigheden is dat niet goed gegaan.
Was wel leuk, je mocht soms wel erg weinig. als je gewend bent alleen te lessen en verder niets is het leuk, als je gewend bent aan meer vrijheid en meer persoonlijk contact is het minder
Staan de paarden er nog altijd in stands? Dat vond ik minder, de stallen waren wel netjes schoon en je bakken prima in orde.

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 09:11

Curly85 schreef:
ik ben er vroeger vaak geweest, was wel leuk. Zou eerst ook gaan begeleiden maar door omstandigheden is dat niet goed gegaan.
Was wel leuk, je mocht soms wel erg weinig. als je gewend bent alleen te lessen en verder niets is het leuk, als je gewend bent aan meer vrijheid en meer persoonlijk contact is het minder
Staan de paarden er nog altijd in stands? Dat vond ik minder, de stallen waren wel netjes schoon en je bakken prima in orde.

Ja ze staan nog steeds in stands, dat is natuurlijk ook gedaan zodat ze meer pony's kwijt kunnen........
Ben het er ook niet altijd mee eens, maar als ze voldoende eruit kunnen voor beweging valt het wel te doen.

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 09:15

Hmm toch heel wat negatieve reacties over de roosberg... Ik ken het dus zelf niet maar ik kijk wel eens op de site. Ik vind de pony's en paarden er erg goed bij staan etc... maar zo te horen vallen de kampen nog wel tegen, en de stands tsja... Ik hoop dat die dingen snel afgeschaft worden Scheve mond

Happy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 18:55

ik ben er vorig jaar op ponykamp geweest was wel gezellig,, alleen het leek wel of je naar een fluitje moest luisteren en het was echt bekakt:S

en de pony's staan heel weinig in de wei enso
maar het is in iedergeval wel erg bekakt en je moet niet letten op die kinderen die daar lessen of rond lopen want die denken echt dat ze alles beter weten :S

Reaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 09:20

Volgens mij gaat charadelover van bokt ook op ponykamp daar van de zomer. Knipoog

Happy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 13:39

ja kan,, als je van zulke ponykampe houd dan is het wel leuk maarja ik ben altijd naar de hoeve geweest in elst en daar krijg je heel veel vrijheid heel wat anders dan de roosberg

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 08:55

Ik ben jaren en dan ook echt jaren geleden daar op kamp geweest (wel 15 jaar terug...) en vond er toen niets aan..
Kom je daar als doorgewinterde ponyrijder die iets langer is dan de rest wordt je gelijk op een paard van tegen de 1.70 gezet....
Voordeel was toen wel dat ik tenminste een paard voor mij alleen had Haha! Nouvelle was heeeel braaf.. het opstappen gaf enkel nogal wat komische situaties..Haha!
En het leek alsof de begeleiders er maar weinig zin in hadden.
Maar er zullen in de loop der jaren wel betere kampen gehouden zijn..en natuurlijk andere mensen als begeleiding rond lopen.

Ben trouwens een jaar later naar een kamp geweest via de YMCA bij manege den Treek dat was een ontzettend leuk kamp en super gezellige mensen!
Ook werd ik toen op een pony gezet dus dat was natuurlijk wel top!

Happy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 13:16

dat gevoel had ik ook dat de begeleiders er geen zin in hadden:(
en ik moest ook op een paard heel raar ik ben 1.66 en een groter meisje mocht op een pony echt heel raar, gelukkig mocht ik gelijk dinsdag ruilen zij op het paard en ik op de pony dat was echt veel beter:P

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 13:21

Ik ben er een aantal jaar geleden ook geweest op kamp. Vond het wel leuk hoor. Had een lief paard en heb het wel naar mijn zin gehad.
Maar ik vond alleen de instr. niet zo leuk. Vooral die man Seth geloof ik. Vreselijk!

Happy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 14:02

ja die seth is egt vreselijk ik had ene evelien echt een kattekop joh:S maar, gelukkig kregen we een keer les van stien dat was echt leuk alleen wij reden elke dag in de springweiden:S