Manege Langeveld in Noordwijkerhout

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Troeta
Berichten: 174
Geregistreerd: 18-01-05
Woonplaats: Den Haag

Manege Langeveld in Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 10:11

Jaja, wij hebben onze tourcaravan weer eens op een camping gezet. Daar hoort zo'n ding namelijk Lachen

Vlakbij die camping zit de manege Langeveld.
in het informatieboekje van de camping staan er leuke dingen over zoals buitenritten, paarden leasen voor een midweek en lesjes voor kinderen.

Helaas heeft de manege zelf geen site (ik heb gezocht) en ben ik toch wel benieuwd naar de prijzen en ervaringen en hoe het precies werkt daar allemaal.

En is het gezellig daar? ik heb namelijk geen zin in dat gedoe van...oooo weer zo'n campinggast....
Daar voel ik me iets te oud voor ofzo.
En wil deze zomer gewoon gezellig gaan paardrijden en wil mijn zusje van 10 aan het paardrijden krijgen en die is eigenlijk wel erg gevoelig voor rare opmerkingen.

Al snap ik dat je moe kan worden van zoveel campings daar:)

Dus rijd je daar, of sta je zelf op een camping in de buurt...ik wacht op je reactie!

wiljemijn

Berichten: 856
Geregistreerd: 25-02-04

Re: Manege Langeveld in Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 15:47

ik reed daar vroeger altijd buitenritten. ik vond het er altijd erg leuk. is al weer een tijdje geleden hoor toen vroegen ze 52'50 GULDEN evoor 2 uur op een paard en 45 voor 2 uur op een pony, jaaaaa dat was lang gelden!!!!!volgens mij zijn ze niet veel van die prijs geweken, als je het omrekent dan he.
het is geen super de luxe manege maar ik voond e er altijd erg goed bij staan. verder op zijn nog 2 maneges, manege baker en manege smit, die doen ook buitenritten...en hebben wel een site.

Troeta
Berichten: 174
Geregistreerd: 18-01-05
Woonplaats: Den Haag

Re: Manege Langeveld in Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 23:59

Zo, dat is wel prijzig ja, maar in samenwerking met de camping word het wel goedkoper.
Maar ik ben erg benieuwd naar de lessen voor kinderen en het leasen van paarden.

manege Bakker en Smit ken ik, daar vlak bij stonden we vroeger op de camping, maar nu staan we ergens anders en is Langeveld het dichtste bij, dus ik ga daarheen.

bedankt voor je berichtje iig!

Troeta
Berichten: 174
Geregistreerd: 18-01-05
Woonplaats: Den Haag

Re: Manege Langeveld in Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 02:55

verder niemand die daar heeft gereden?