Buitenrit iov Rotterdam

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Buitenrit iov Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 16:39

Ik zat laatst te praten met een collega van mij, het gesprek kwam op paarden, en zij zei dat ze ook eigenlijk best wel graag paardrijd maar dat ze er weinig aan vond om elke week verplicht op de manege te moeten rijden. Maar lekker af en toe een buitenrit enzo, dat vond ze toch wel leuk.
Kwamen wij natuurlijk op het idee om een keer samen een buitenrit te gaan maken. De enige vraag is nu alleen nog: Waar?

Ik weet hier in de buurt eigenlijk geen enkele manege/vereniging die dergelijke buitenritten organiseert.
Vooral ook omdat mijn collega nog helemaal niet zo ervaren is in het paardrijden. Ze kan wel stappen, draven, galopperen, de beginselen.

Wat wij dus zoeken is een manege ofzo die begeleide buitenritten organiseert voor beginnende ruiters. Het liefst in de omgeving van Rotterdam.

Wie heeft een idee?

marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Buitenrit iov Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 17:35

Ik weet niet of Renesse te ver is maar daar zit wel een manege die strand en duinritten organiseert.

www.manegegrol.nl

Wien
Berichten: 108
Geregistreerd: 21-08-04

Re: Buitenrit iov Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:03

je hebt in Bergschenhoek: manege 't Bergse BOs, manege Landsbergen, manege Hillegersberg. ze staan allenmaal zowat bijna in het bos (manege Hillegersberg staat in het bos). Maar ik weet niet of ze ook buitenritten doen of dat je er paarden kunt huren.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re: Buitenrit iov Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:16

ik zie dat je uit barendrecht kom Haha!
bij carnisselanden, heb je een stalling (grote groene loods)
waar je paarden kan huren en zo mee kan nemen. Het is als je vanaf de rijksweg komt, richting ikea, bij de rotonde links, je ziet de half ronde groene loods. Het schijnt dat je daar kuiken makke paarden lopen. Maar dat moet je zelf even vragen, ik heb het namelijk van hore zegge. Die krijg je zomaar mee. Of het verantwoord is is vraag 2 Bloos