Manege Boeyenkamp in Cornwerd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Manege Boeyenkamp in Cornwerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 08:09

Is er iemand die er op die manege rijd?

Fnenn
Berichten: 740
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Manege Boeyenkamp in Cornwerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 12:11

Een vriendin van mij heeft bij deze manege gereden, al is dat ook alweer een aantal jaren geleden.

Tarron

Berichten: 184
Geregistreerd: 19-11-04

Re: Manege Boeyenkamp in Cornwerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 20:35

is dat waar Swaantje les geeft?

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Re: Manege Boeyenkamp in Cornwerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 15:21

ik heb geen flauw idee

wemkelover

Berichten: 4697
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Manege Boeyenkamp in Cornwerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 09:59

ik heb daar gereden, en swaantje geeft daar inderdaad les is trouwens ook de baas van de manege

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Manege Boeyenkamp in Cornwerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 00:02

Ik heb er 2x gereden toen ik op vakantie was, heb zelfs nog twee foto's Haha!
Ik reed op een bruine pony, dat is alles wat ik nog weet.

gomir

Berichten: 25544
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: Manege Boeyenkamp in Cornwerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 00:17

Ik rijd er niet, maar ben er wel een aantal keer geweest. Ben er twee keer geweest op springconcours(niet echt bijzonder, maar wel lekker dichtbij zo vlak over de dijk Knipoog ) en ik heb er een keer een pony heengebracht die we aan een handelaar daar verkocht hadden.

Wil je specifiek iets weten of is het gewoon belangstelling *LOL*
(vriendin van de stagiaire bij mijn instructeur loopt daar nu stage of werkt er. Toevallig hadden we het er van de week nog over, we konden niet meer op de naam van het dorp komen Clown )

wemkelover

Berichten: 4697
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Manege Boeyenkamp in Cornwerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 12:25

Girl In The Mirror schreef:
Ik heb er 2x gereden toen ik op vakantie was, heb zelfs nog twee foto's Haha!
Ik reed op een bruine pony, dat is alles wat ik nog weet.


Had die bruine pony een bles, en schrok ze snel ???

Moska

Berichten: 3403
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Manege Boeyenkamp in Cornwerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 15:58

15 jaar gelden ben ik daar begonnen met rijden (ongeveer 3 jaar gedaan). Toen was er nog 1 binnenbak, 1 buitenbak en de oude boerderij stond nog vol paarden (sommige later met het hoofd haast tegen het plafond). Tegenwoordig krijg ik de klanten van Swaan zelf in de les! Hoe gek kan het lopen...

Vorig jaar kwam er een meisjesdroom uit (jaja, ik was een echt pennymeisje destijds!), ik reed mee op het concours in Cornwerd (mijn derde concours pas en ook die van het paard) op mijn toen nog "verzorg"paard (tegenwoordig is ie van mezelf) en won ook nog een 2e prijs! Feest compleet natuurlijk!

Ik hoorde laatst dat er nog een paard stond wat er ook al stond toen ik daar nog rondspookte. Piet (vos merrie). Maar ik vraag me af of er nog meer zijn. Sommige paarden waren toen al vrij oud, maar misschien dat er nu oudjes staan die er al een flinke diensttijd op hebben zitten?

wemkelover

Berichten: 4697
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Manege Boeyenkamp in Cornwerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 12:48

Moska schreef:
15 jaar gelden ben ik daar begonnen met rijden (ongeveer 3 jaar gedaan). Toen was er nog 1 binnenbak, 1 buitenbak en de oude boerderij stond nog vol paarden (sommige later met het hoofd haast tegen het plafond). Tegenwoordig krijg ik de klanten van Swaan zelf in de les! Hoe gek kan het lopen...

Vorig jaar kwam er een meisjesdroom uit (jaja, ik was een echt pennymeisje destijds!), ik reed mee op het concours in Cornwerd (mijn derde concours pas en ook die van het paard) op mijn toen nog "verzorg"paard (tegenwoordig is ie van mezelf) en won ook nog een 2e prijs! Feest compleet natuurlijk!

Ik hoorde laatst dat er nog een paard stond wat er ook al stond toen ik daar nog rondspookte. Piet (vos merrie). Maar ik vraag me af of er nog meer zijn. Sommige paarden waren toen al vrij oud, maar misschien dat er nu oudjes staan die er al een flinke diensttijd op hebben zitten?


Een pony die Jan-klaasen heet staat er volgens mij ook al vrijlang. Is denk ik een haflinger....

Moska

Berichten: 3403
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Manege Boeyenkamp in Cornwerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 21:57

In mijn tijd heten de pony's Beauty, Natasja, Femke, Katinka, Daisy, Roodkapje en Lytske. Maar das dus al aardig lang geleden...

wemkelover

Berichten: 4697
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Manege Boeyenkamp in Cornwerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 08:41

Katinka is geloof ik net overleden hoorde ik. Beauty is er ook niet meer verkocht, lang terug. Daisy en roodkapje zijn er nog wel.

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Re: Manege Boeyenkamp in Cornwerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 12:53

ik vroeg het me af omdat mijn pony Lady aan meneer Brink is verkocht en ik was even nieuwsgierig hoe ze zich gedroeg daar. Inmiddels heb ik vernomen dat ze naar Zweden is verkocht!

gomir

Berichten: 25544
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: Manege Boeyenkamp in Cornwerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 12:56

Hij verkoopt veel die kant op Ja Goldie is naar Finland gegaan geloof ik.

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Re: Manege Boeyenkamp in Cornwerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 18:32

Ik ben er ook 2 keer geweest. Ontzettend aardige mensen vind ik... Jammer van de kleine smalle stands... Kep er 2 keer op Bobo gereden(zwart ruintje van rond de 1.45 ongeveer... denk iets van een merens kruising of zo)

Verder kan ik me Taie(als ik het goed schrijf) nog wel herrineren en Jan klaasen en roodkapje kan ik me ook nog wel herrineren Knipoog

ellalover

Berichten: 171
Geregistreerd: 24-11-12
Woonplaats: Het hoge Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 17:09

Ik rijd nu 6jaar op manege boeyenkamp. Hele aardige mensen! Alle pony's die hier zijn genoemd zijn er niet meer, behalve de haflinger Jan Klaassen :)

Fenia

Berichten: 1155
Geregistreerd: 21-06-10
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 22:18

ik heb hier ong 9/10 jaar geleden ook een paar jaar geleden gereden. toen waren de ponys katinka, roodkapje, babel, bobo, sunny, daisy, niels en lonneke er allemaal. er zullen er vast meer geweest zijn maar dit zijn de namen die ik me nog kan herinneren, ohja en Jan klaasen natuurlijk! maar hoe het er daar nu is weet ik niet, ben dr al heel erg lang niet meer geweest.

Roannn

Berichten: 254
Geregistreerd: 01-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 23:20

ik rijd hier ook :), ik zal wel even een paar pony's opnoemen die er nu zijn ;
Sunny, Miep, guppy, Jan Klaassen, Jacky , boody, kappie, Ella, et, Niels, babbel, duo , betsie. volgens mij zijn deze pony,s er nu ongeveer en paarden ; Zoé, Axel, Nick, Lex, luckyboy, nemo, ala melody , balou. zal vast wel een paar vergeten zijn xD

wemkelover

Berichten: 4697
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Manege Boeyenkamp in Cornwerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 09:54

Dat jan klaassen ook nog steeds mee doet, die lieve schat zou toch ook een keer met pensioen moeten.

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Re: Manege Boeyenkamp in Cornwerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-14 12:25

Dit topic heb ik ooit geopend in 2005 *grinnik*

Kermis
Berichten: 1444
Geregistreerd: 28-02-13

Re: Manege Boeyenkamp in Cornwerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 12:31

K ben daar 10 jaar terug op ponykamp geweest, geweldige week gehad ! Ik reed daar de hele week op het grootste paard van stal, Dada, wat een lieverd ! Heb de dressuurwedtrijd met hem gewonnen. Ik was enigste nher die er die week was als deelnemer, maar ze gaven me een super welkom gevoel!

Roannn

Berichten: 254
Geregistreerd: 01-02-14

Re: Manege Boeyenkamp in Cornwerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 16:27

Ja, Jan Klaassen doet nog steeds mee.
Dada, die leeft nu niet meer , denk ong. twee jaar geleden overleden

ellalover

Berichten: 171
Geregistreerd: 24-11-12
Woonplaats: Het hoge Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 10:50

Iloveshets07 schreef:
ik rijd hier ook :), ik zal wel even een paar pony's opnoemen die er nu zijn ;
Sunny, Miep, guppy, Jan Klaassen, Jacky , boody, kappie, Ella, et, Niels, babbel, duo , betsie. volgens mij zijn deze pony,s er nu ongeveer en paarden ; Zoé, Axel, Nick, Lex, luckyboy, nemo, ala melody , balou. zal vast wel een paar vergeten zijn xD


Idd, en dan heb je ook nog met paarden: Jan en Velvet Melody (maar das deels eigenpaard).

Roannn

Berichten: 254
Geregistreerd: 01-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 12:29

ellalover schreef:
Iloveshets07 schreef:
ik rijd hier ook :), ik zal wel even een paar pony's opnoemen die er nu zijn ;
Sunny, Miep, guppy, Jan Klaassen, Jacky , boody, kappie, Ella, et, Niels, babbel, duo , betsie. volgens mij zijn deze pony,s er nu ongeveer en paarden ; Zoé, Axel, Nick, Lex, luckyboy, nemo, ala melody , balou. zal vast wel een paar vergeten zijn xD


Idd, en dan heb je ook nog met paarden: Jan en Velvet Melody (maar das deels eigenpaard).


ja idd

schleich15
Berichten: 204
Geregistreerd: 25-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 06:59

Lol ik heb gister nog de zitcompetitie meegedaan voor de tweede keer. Jurylid was in Amerika, dus kwam het jurylid van de finale in deurne jureren!! Ik werd reserve en daar ben ik trots op want het was wel echt de jury van de finale, meneer siemerink. Ik reed in de laatste groep op Ella. De ponys die ik gekend heb van vroeger op Boeyenkamp zijn; Lonneke Simmer willy Daisy dada vosje jootje starlight. De ponys van nu en paarden zijn: ella fee lex jan luckyboy zoësijgje balou alamelody miep betsie nemo jerke babbel ET guppie duopenotti sunny jacky niels janklaassen kappie boody.
Mijn favo paard is zoë en favo pony is Boody.