Ze doet het weer!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
litteltje

Berichten: 3060
Geregistreerd: 26-03-04

Ze doet het weer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 17:34

Jeetje, moet even mijn verhaal kwijt:

Ik heb een verzorgpony, Resie... Echt zo'n klein shetlandertje.. Heel leuk enzo!!! Ik verzorgde haar al 2 jaar, en ik had haar ingereden enzo en ging heel goed Haha! Gewoon beetje op rond stappen en draven Haha! Maar het baasje ervan, die zegt nerges nee tegen, dus 2 meisjes vroegen... Mogen wij Resie verzorgen.. Wat zegt het baasje.. maar natuurlijk.. Ze hebben dus heel Resie verpest! Ik kon er niks meer mee! En ze heeft tege mij zitten zeggen: Ja ze zijn 3 keer ofzo geweest, maar ze komen niet meer... Hoor ik van mijn vriendin, hé verzorg jij Resie niet meer? Want die 2 meisjes komen kei vaak! Dus heeft het baasje weer tegen mij zitten liegen!! Nou ik ging er al niet meer zo graag heen, omdat ze echt altijd tege me zit te liegen. Neem ik een vriendin een keertje mee, om het toch nog leuk te maken. Nou wij naar huis... Zegt het baasje tegen een kennis van haar.. en mijn vriendin.. Ik vind dat echt niet leuk dat ze steeds iemand meeneemt * 2e keer in 2 jaar tijd... Verward * Maarja, en ze zegt tegen me moeder: Ooh ik vind het zo leuk dat ze een vriendin meeneemt... Ze zegt echt ALTIJD anders.. En dat ze het niet eens recht in mijn gezicht durft te zeggen vind ik nog wel het ergste! Ik heb heel vaak zitten huilen erom, omdat ik er niet meer heen wilde omdat ze me toch bedroog, maar ik kon Resie ook niet missen. Toen heb ik de beslissing genomen om toch nog maar eens een keertje te komen, en dat keertje is inmiddels al 2 maanden geleden. Nu was ze er vandaag, en ik zei: Ja ik denk dat ik zaterdag weer even kom Haha! Zegt ze zo van: ooh jaah leuk!!! Net op dat moment zaten mijn konijnen heel raar te doen.. Dus ik ging erheen, die stonden in het buitenhok, zegt ze tegen me moeder: Ja, er waren zaterdag 2 meisjes geweest voor Resie.. En mijn vriendin was er, dus die hoorde het. DUS ZE BEDRIEGT ME ALWEER!!! Boos! Boos! Stoom uit je oren Stoom uit je oren aargh! Nu wil ik zaterdag al niet meer gaan... Maarja..

Resie hinnikten altijd naar me.. Vriendjes zijn? En nu verpesten van die pennymeisjes het... Alle dingen die ik niet mocht doen, mogen hun nu wel! Ik mocht niet meer op Resie rijden... omdat ik tegroot was.. DAT ANDERE MEISJE WAS GVD 1 KOP GROTER EN DIE MOCHT ER WEL OP Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Ik weet echt niet meer wat ik wil!! Huilen

FrontC

Berichten: 4969
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Ze doet het weer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 18:22

Nou zeg, dat is ook stom dan!
Ik zou zeggen; zoek lekker een andere verzorgpony en ga dan even leuk melden wat voor geweldige pony je nu hebt Haha!

Belker

Berichten: 15351
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: Ze doet het weer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 19:18

Verplaatst naar manege en verzorgpaarden.

Shikoba

Berichten: 221
Geregistreerd: 04-04-05

Re: Ze doet het weer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 19:30

Da's k*t.

Misschien dat je beter een andere kan zoeken, want je moet natuurlijk wel voor je eigen plezier heengaan. Succes.

litteltje

Berichten: 3060
Geregistreerd: 26-03-04

Re: Ze doet het weer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 21:21

Ja ik ben ook al bezig met een andere aan het zoeken, maar ik heb niet zo heel veel tijd meer... En bij ons in het dorp vind ik niks... Clown

Libertylove

Berichten: 2312
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Ze doet het weer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 23:07

Ik zou er echt zo boos om worden!
Heb je het al duidelijk tegen die eigenaresse verteld dat je het idee hebt dat ze tegen je liegt? Of durf je dat niet? Ze moet duidelijk weten dat je het erg raar vindt dat je 2 verhalen hoort (vaak) ....

Lisett_

Berichten: 1236
Geregistreerd: 17-03-05
Woonplaats: Nijkerk

Re: Ze doet het weer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 08:33

Ik heb ook gehad met mijn oude verzorgpony's dat er 3 (!) Nieuwe meisjes bij kwamen omdat die vrouw zij dat wij niet meer kwamen (We kwamen wat MINDER door school maar niet NOOIT meer) In het begin ging het wel goed maar na een poosje begonnen ze de baas te spelen enzo.. (ik verzorgde ze met mijn 2 vriendinnen) Na een half jaar zijn we met z'n drieën weggegaan, maar we hebben wel gevraagt of we af en toe mogen komen kijken. (zou ik ook cker aan die vrouw vragen van Resie!). Nu hebben we wel weer een goede band met die meisjes gelukkig. (ondertussen zijn er weer 2 kleine meisjes bij gekomen daar gaan wij niet mee om) Nu heb ik een nieuw verzorgpaard en daar ben ik heel blij mee Knipoog dus ik zou zeker vragen of je af en toe mag komen kijken hoe het gaat, en dan zou ik toch een ander paardje zoeken..
succes met je beslissing..!

Diana_14

Berichten: 3905
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Oude Pekela ♥

Re: Ze doet het weer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 09:58

Ja.. het is heel vaak zo met verzorg pony's dat er anderen komen, ik ben zovaak gekomen en zovaak gegaan.. tja, het is jammer dat je er zelf niks over te zeggen hebt.

Corazon
Berichten: 106
Geregistreerd: 27-12-04

Re: Ze doet het weer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 11:00

Wat een poedersuiker zeg.
Ik zou egt zo boos worden als het bazinnetje van mijn toppertje zo zou doen.
Ik zou hoe moeilijk het ook is opzoek gaan naar een ander verzorgpaardje.
Maar ik zou ook zeker met dat bazinnetje gaan praten vertel haar maar hoe je erover denkt!!!!!!!!!!

_Anouck

Berichten: 4310
Geregistreerd: 29-03-05
Woonplaats: Twente

Re: Ze doet het weer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 16:46

Kun je niet de waarheid zeggen tegen het baasje ik vind dit niet kunnen hoor!

litteltje

Berichten: 3060
Geregistreerd: 26-03-04

Re: Ze doet het weer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 16:24

Ik durf het niet zo goed tegen haar te vertellen, ze is een hele goede vriendin ook van mijn moeder. Ik heb wel eens uitgelegt, heel voorzichtig dat ik het niet leuk vond dat die 2 meisjes kwamen, en toen zei ze: ja maar die komen al niet meer... *goh.. waarom zit er dan anti-klit in de manen wat ik nooit doe en hun komen niet meer??? *
Maar als ik zaterdag merk * ik ga toch wel * dat er iets met de manen ofzo gedaan is, dan stap ik eens op haar af.. wat de bedoeling ervan is... En dan komt het hele verhaal eruit.. En ik zeg er ook bij dat ik haar haat.. Ze ontkent het toch, en ookal kom ik niet zo heel vaak, fijn... is er een ander meisje... fijn.. tenzij ze niet kan rijden, zo'n pennymeisje is *is dat nieuwe meisje wel, ze heeft een paar lessen gehad.. op zo'n duffe manege..* En ik zou het ook wel leuk vinden als ik het ook nog mag weten!!

Melis

Berichten: 96
Geregistreerd: 03-02-05

Re: Ze doet het weer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 18:04

[quote="litteltje"] En dat ze het niet eens recht in mijn gezicht durft te zeggen vind ik nog wel het ergste!

Heb je haar weleens gezegd wat je ervan vond? Als je dat niet hebt gedaan dan moet je dat zeer zeker eens doen. Zodat ook voor haar duidelijk is hoe jij erover denkt. Je kan er niet vanuit gaan dat ze je gedachten kan lezen.

Het is natuurlijk erg jammer dat iets waar je lang aan hebt gewerkt, zo eindigt. Misschien kun er samen met de eigenaar toch uitkomen!

_Anouck

Berichten: 4310
Geregistreerd: 29-03-05
Woonplaats: Twente

Re: Ze doet het weer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 19:06

Ik wil graag van je horen wat er gebeurd is zaterdag!!!

Anoniem

Re: Ze doet het weer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 19:13

HeeY Lott.. Zoek idd gewoon een ander verzorgpaardje ofzo. En anders steek je toch lekker wat extra tijd in Laika?

litteltje

Berichten: 3060
Geregistreerd: 26-03-04

Re: Ze doet het weer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 19:09

Ik ben er vandaag geweest, en heb nagevraagd, niemand verzorgt haar. Het was blijkbaar maar voor 1 keertje.. Verward Maarja, Resie herkende me nog, ik kwam daar aanfietse... fiets neergezet, naar Resie toe, elke keer als ik Resie riep, trilde haar lipje, zo van ik wil gaan hinniken.. Toen kwam er een kei lief hinnikje uit zoals ze altijd doet Haha! Ik weet niet of ik nog heel vaak kom... Ik moet er nog eens goed over na gaan denken, en anders heb ik misschien al iets anders gevonden, moet even kijken van wie de beestjes zijn; 2 fjorden en 2 shetlanders Kwijl

RodeoRoxy

Berichten: 1611
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: in een huis

Re: Ze doet het weer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 15:28

Heb het er anders eens met je moeder over.. Misschien dat zij het dan tegen haar wil zeggen. Schrijf anders een brief waarin je zegt wat je leuk en niet leuk vind en geef dat aan de bazin.

Leuk trouwens dat je miss nieuwe paardjes hebt!!

litteltje

Berichten: 3060
Geregistreerd: 26-03-04

Re: Ze doet het weer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 19:32

Ik heb het er al met mijn moeder over gehad.. Die vond het allemaal maar stom van MIJ... Verward Werd ze kwaad op mij omdat ik zij dat ze mij had weggepest.. En dat is je moeder... Maarja, ik ga gewoon kijken van wie die andere paardjes zijn, en dan kijk ik nog wel verder..

ps. hier wat foto's van Resie

http://www.mijnalbum.nl/Album=CWKZW7UL