Eén paard weg, twee terug!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Auky

Berichten: 5821
Geregistreerd: 30-10-04
Woonplaats: Gent (BE)

Eén paard weg, twee terug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 21:24

Zo, zoals de titel al zegt, is er maandag één van onze paarden weggegaan, maar hebben we er ook weer twee voor in de plaats gekregen!

Zoals hier al eerder op VvdD heeft gestaan, is ongeveer een maandje geleden onze ouwe Winston ingeslapen.
Hierdoor was er sowieso een stal leeg.

Onze 6-jarige Coffee bleek erg onvoorspelbaar met beginnende ruiters op haar rug, ze gooide ze stuk voor stuk af en heeft al voor de nodige blessures gezorgd onder de ruiters.

Het dier werd alleen nog maar door de beste ruiters van stal gereden, maar kon dus niet meer functioneren in de lessen.
Na vanalles te hebben geprobeerd en onderzocht, is dan eindelijk de knoop doorgehakt: Coffee werd verkocht.

Afbeelding

Het is jammer, het was een mooi en lief dier op stal, alleen onder de man,, tsja..

Het is voor beide partijen beter zo, ze was hier toch niet helemaal op haar plaats en heeft nu lekker 1 vaste eigenaar..

Nu is er gisteren wel meteen een uitbreiding gekomen; van maarliefst twee paarden!

Afbeelding
Een bruine ruin uit 1994, genaamd Makker. Hij ziet er erg goed uit en is mooi bespierd. Hij is nog wel kijkerig, maarja, hij moet natuurlijk nog wel wennen aan de nieuwe omgeving, dus dat trekt vast wel bij.

Afbeelding


Afbeelding
De tweede heet (tijdelijk) No Name, omdat haar vorige naam een beetje lastig te onthouden was . (Ik weet 'm dan ook echt niet meer) Clown
Het is een vliegenschimmel merrie van 1995. Ze loopt goed, maar heeft zich meteen al van haar beste kant laten zien door er in een vliegende galop vandoor te gaan Tong uitsteken Haha, maar toch weet ik zeker dat we ook van haar veel plezier gaan beleven.

Afbeelding

Haha, kan al niet meer wachten om er eens op te klimmen, maar geduld is een schone zaak he Knipoog

panic

Berichten: 220
Geregistreerd: 18-03-05

Re: Eén paard weg, twee terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 21:40

Coffee was zeker en mooi paardje(iets van arabier aan de deuk in haar hals te zien, of niet?) Maar ja als het niet gaat. Die nieuwe zijn ook wel heel erg schattig om te zien, hopen dat ze een beetje rustig zijn.

Utrolig
Berichten: 1294
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: Bourtange

Re: Eén paard weg, twee terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 14:37

Coffee is echt gaaf!

Veel succes met je nieuwe aanwinsten!

Countrygurl

Berichten: 2785
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: limburg

Re: Eén paard weg, twee terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 14:39

Wat een lieverdjes Lachen

Veel plezier met ze!

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Re: Eén paard weg, twee terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 18:12

Leuk hoor, veel plezier!!

IlseKuikje

Berichten: 997
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: Haskerdijken

Re: Eén paard weg, twee terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 20:31

Ik kan de foto's niet zien (zal wel aan mijn pc liggen) maar het is in ieder geval erg leuk! Hopelijk dat ze het leuk zullen hebben met jullie!

Veel plezier met ze!!!

Auky

Berichten: 5821
Geregistreerd: 30-10-04
Woonplaats: Gent (BE)

Re: Eén paard weg, twee terug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 22:20

Bedankt allemaal!
Ze lopen nu alweer een paar daagjes mee in de lessen, ziet er allemaal heel okee uit.
Zelf nog geen kans gehad om ze 'uit te proberen', ben hard aan het oefenen voor de wedstrijd 17 april met m'n maatje Lebbis Knipoog

Ach, daarna komt vast wel een keertje dat ik op een van deze nieuwelingen zit, lijkt me iig hartstikke leuk..

No Name (jaja, nog steeds naamloos Clown) loopt flink door, soms iets té, maar ach.
Makker schijn je iets meer aan het werk te moeten zetten, maar kan erg goed dressuren en dat is ook wel weer fijn.
Ben nog steeds erg benieuwd!

xPebblesx

Berichten: 113
Geregistreerd: 15-08-04

Re: Eén paard weg, twee terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 23:03

Die schimmel, die is echt gaaf!! Kwijl

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: Eén paard weg, twee terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 00:05

Zijn dit nieuwe manegepaarden?

Auky

Berichten: 5821
Geregistreerd: 30-10-04
Woonplaats: Gent (BE)

Re: Eén paard weg, twee terug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 00:09

Cassidy schreef:
Zijn dit nieuwe manegepaarden?


Yup Knipoog

Lielle

Berichten: 66258
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Eén paard weg, twee terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 07:59

dan zetten we het op MV Ja

Auky

Berichten: 5821
Geregistreerd: 30-10-04
Woonplaats: Gent (BE)

Re: Eén paard weg, twee terug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 13:36

ok Knipoog

Axel_Clauw

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Eén paard weg, twee terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 08:01

het klinkt misschien heel dom ofzo:P maare heb makker ook daarvoor op een manege gelopen?? toevallig op manege de hoef in egmond?? want manege de hoef ik egmond die hadden een makker verkocht en die lijkt er op vind ik Tong uitsteken
maarja.. ik kan het ook fout hebben Bloos