manege de hulhorst in RODEN

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ils_K

Berichten: 7532
Geregistreerd: 09-01-05
Woonplaats: Roden

manege de hulhorst in RODEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 14:02

hallo wie kent manege de hulhorst in roden!!

het is een hele gezellige manege met leuk paarden en pony's,
wij doen ook aan ponykampen en we hebben mooie bossen en zandpaden vlak bij ons!

wie kent deze manege wil graag weten hoe iedereen hier voer denkt!!

dit is onze site www.manegedehulhorst.nl wordt nog aangepast!

op het forum staan al nieuwe foto's!!

Noppes

Berichten: 2716
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Groningen

Re: manege de hulhorst in RODEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 14:13

Ey! Ik ken deze manege wel, ik woon in Peize en rijd zelf in Altena. Toen ik (heel veel jaren terug Knipoog) wou beginnen met rijden, ben ik naar de Hulhorst geweest. Maar toen werd ook manege Hopland in Altena geopend. Dus nu rijd ik daar al heel lang met veel plezier.
Maar ik vind de Hulhorst opzich wel een leuke manege, leuke paardjes en de omgeving is zeker mooi! Ik dacht dat de eigenaresse van manege Hopland, Ivonne, ook nog een tijdje les heeft gegeven bij de Hulhorst?

AnneloesF

Berichten: 4239
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: In de kop van Drenthe

Re: manege de hulhorst in RODEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 19:50

Jup, De Hulhorst ken ik ook Haha! Rolleyes Leuke tijd gehad daar. Gezellige manege idd, mooie omgeving en wel leuke paarden. Maar goed, nou kom ik er nauwelijks meer, dus weet eigenlijk niet hoe het nu is met de nieuwe eigenaar. Iig een stuk rustiger overdag, daar ben ik wel achter toen ik nog es kwam vrijrijden Knipoog

Noppes schreef:
Ik dacht dat de eigenaresse van manege Hopland, Ivonne, ook nog een tijdje les heeft gegeven bij de Hulhorst?

Ja klopt, Ivonne deed toen de donderdaglessen. Ik reed ook bij haar, was altijd vette lol Haha! Heb ook nog een tijdje priveles gehad van dr, en nog bij jullie op de manege les gegeven Knipoog