Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) er op wijzen dat Condor City en Hippisch Centrum Westland absoluut los van elkaar staan. De ballentent die je aan de buitenkant tegenkomt heeft dus niets te maken met de manege zelf, en western wordt er ook niet gereden...
Sheila schreef:Yvvv weet wat je zegt, maak niet zomaar een stal zwart ligt denk ik aan je leeftijd.

(maar dat is een westernmanege)
en wil je meer weten van HCW kijk dan naar: prcwestland.nl en kan je ook zien wat de vereniging doet.
)!" title="Koffie (of thee
)!" /> Sheila schreef:Yvvv weet wat je zegt, maak niet zomaar een stal zwart ligt denk ik aan je leeftijd.
Verder is het een stal waar, Dressuur,
Springen
Recreatie
Fokkerij,
Door één deur gaat en juist manege en pension klanten samen het goed kunnen vinden.
Kom kijken en zie het zelf

cocacola schreef:ik rij op hippisch centrum westalnd en ik heb het PRIMA naar mijn zin daarzo.
iedereen gaat leuk met elkaar om ( manege ruiters en pension ruiter gemend)
en het is absoluut geen kouwe kak daar.
ik bedoel 90% van de ruiters is haags EN VIND JIJ MAAR IN DEN HAAG KAKKERS!!!! moeilijk te vinden dustenzij je de vogelwijk doorloopt maar dan zoek je het wel op ook.
en yvvv of hoe je jezelf ook noemt.
die pony die je koch hebt is dat niet toevallig honeymoon, want als dat zo is zal ik ff een paar dingen zeggend ie heelw at duidelijk maken :
ik heb samen met een ander meisje dat beessie in gereden en hij was absoluut geen makelijke! hij heb nooit maar dan ook nooit in de lessen gelopen dus wie dat fabeltje aan jou heeft vertelt spoort gewoon niet.
honey moon was geen makkelijke en ik vind het een beetje je eigen fout dat je hem hebt gekocht en er nu zo over praat want je hebt er maar 1 of 2 keer op gezeten en ik kan het weten want ik was er elke dag.
dus hou alsjeblieft op me onze manege af te kraken en kijk eerst bij wie de fout zit want die zit zeker niet bij onze manege maar bij jou !!
zo dat waren mijn frustraties denk ik wel zo'n beetje en het lucht egt moeilijk hard op![]()
greotjessss cocacola
cocacola schreef:ik heb je ook al weer een mail trug gestuurd waarin ik mijn excuses maak.
maar ik heb het helemaal verkeerd begrepen dus sorry