springles op manege Bergemo ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

eowynnie

springles op manege Bergemo ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 08:45

Heeft iemand wel eens springles gehad op manege Bergemo ?
Ik ga van de zomer op vakantie daar in de buurt en wilde misschien een paar springlesjes nemen.

Annetje

Re: springles op manege Bergemo ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 16:25

Ik een jaar of vijf geleden en een jaar of twee denk ik Haha!
Bergemo is erg leuk Ja Mijn zus rijdt daar en er zitten ook heel wat bergemo-ruiters op Bokt.

Er zitten heel wat paarden op stal die goed kunnen springen en naar mijn weten hebben ze ook (spring)lessen voor mensen die dit nog nooit gedaan hebben en voor mensen die het graag wat hoger en moeilijker willen hebben Haha!

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 16:25

Ik vind dat Bergemo in alle opzichten goed les geeft. Dus ook in springen. Geweldige manege!

eowynnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 16:43

Moet je een springlesje ook lang van te voren reserveren ?
Of kan dat gewoon aan het begin van de week (als ik daar maar een weekje ben) en dezelfde vraag voor buitenritten.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 20:17

Dat kun je het beste al een langere tijd van te voren doen, anders heb je kans dat de lessen/ritten al vol zitten. Bij Bergemo is het in vakantietijden altijd bomvol, dan moet je er optijd bij zijn anders kun je niet meer meerijden.
Ik denk dat het zoiezo wel makkelijk (en leuker) is om even van te voren te bellen over hoe en wat. Degene aan de anderekant van de telfoon kan je daar vast wel mee helpen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 21:37

Heej!

Bergemo is een spr-manege Cool Van Bit kreeg ie *****-en Pling Heb er zelfs twee keer een buitenrit gemaakt! Veel plezier nog en doe daar de groeten aan Ilona Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 21:38

Dat was niet je vraag, maar dat moest ik toch even zeggen Bloos