Onderzoekje vraag en aanbod

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat zoek je?

Een verzorg/bijrij paard/pony
42 (64%)
Een verzorger/bijrijder
23 (35%)

Totaal aantal stemmen: 65


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Onderzoekje vraag en aanbod

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 19:12

Er zijn er zoveel die klagen dat ze geen verzorg/bijrijpaard kunnen vinden, maar andersom ook, die geen verzorgster/bijrijder kunnen vinden.

Ben wel benieuwd hoe dit tegenover elkaar staat

Bentuh

Berichten: 3434
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: HILLEGOM

Re: Onderzoekje vraag en aanbod

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 20:13

haha tot nu toe 1-1 maar het ligt ook heel vaak aan de plaats waar het paard staat..
dus bij mij in de buur staan bijna geen paarden.
10 km veder wel maar daar kan ik niet zo 3 dagen in de week heen op mij fiets is dan wel een beetje ver dus hahha Haha!

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: CuraƧao

Re: Onderzoekje vraag en aanbod

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 20:51

Ik zoek beide Tong uitsteken

Ik heb een jaarling, en zou het ook wel leuk vinden om een bijrijdpaard te hebben, maar het gaat mij eigenljik helemaal niet om het rijden...En dat zou wel druk worden omdat ik al heel vaak rijd.

TeSzZz
Berichten: 1756
Geregistreerd: 17-02-05
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Onderzoekje vraag en aanbod

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 13:27

hmmm ik was op zoek maar dat ga ik nu maar even uit me onderschrift halen haha.
Ik ben sinds anderhalve week ofzo bezig met zoeken en heb inmiddels meerdere reacties gehad.
Het mogen er natuurlijk altijd meer zijn maar ik kom niet tekort op t moment Tong uitsteken

SSDesign

Berichten: 12698
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Uden

Re: Onderzoekje vraag en aanbod

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 13:47

Net toen ik een verzorgpony zocht kreeg ik maarliefst 1 reactie. Die had toen ik reageerde al weer een berijder. Toen later zei ze dat ze nog meer pony's had. Maar alleen een c-pony om te verzorgen, en niet te rijden. Ik aangenomen, maar nu merk ik dat ik liever wel een rijpony had gehad......

Tinkebel

Berichten: 3992
Geregistreerd: 09-11-04

Re: Onderzoekje vraag en aanbod

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 13:54

Ik zoek een verzorgpony,(zie onderschrift Haha! ).
En ik vind het niet erg als ik niet altijd kan rijden maar toch wel soms. Ja geef toe, ik kom niet alleen om een beetje te poetsen(dan poets ik m'n kamer wel Knipoog ). Maar als ik mag rijden zou ik wel soms komen alleen om te poetsen (snappen jullie nog Haha! ).

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Re: Onderzoekje vraag en aanbod

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 17:00

Ik heb het idee dat in de regio Amsterdam veel maar aanbod is van bijrijders dan vraag Scheve mond

Ik ben niet echt fanatiek opzoek maar heb dat wel aangegeven Tong uitsteken

Anoniem

Re: Onderzoekje vraag en aanbod

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 17:14

ik zoek een verzorgster en al best lang, maar tis helaas niet zo makkelijk, vooral omdat mn stal nogal afgelegen Boos! maar misschien heb ik nu wel iemand gevonden Ja

meikemarieke
Berichten: 3429
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Achterhoek

Re: Onderzoekje vraag en aanbod

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 17:17

Ik heb zelf een verzorgpony, maar de buurman heeft nog een connemara staan, die kan ook nog ingereden worden, maar dan moet er wel een verzorger voor zijn, die haar ook regelmatig kan rijden. We zijn niet hard op zoek ofzo, maar als er toevallig iemand langs komt.

Pinokio
Berichten: 67
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Onderzoekje vraag en aanbod

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 18:21

Ik zoek nog altijd een verzorgpony..
Maar in apeldoorn is heel weinig te vinden.. he Vera!
Alles is al bezet.. Of ik moet een uur fietsen en dat red ik niet...

Tatyana

Berichten: 1494
Geregistreerd: 24-01-05

Re: Onderzoekje vraag en aanbod

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 11:19

Ja naja verzorgpony zoek ik niet direct, ik hou gewoon alles een beetje in de gaten... omdat ik zelf al best veel rijd enzo lijkt t me ook super leuk om iemand met een veulen/jaarling of juist een wat ouder beestje te helpen... lekker rond troetelen... dus als jullie iets weten in omgeving Doorn (provincie Utrecht)... Kom maar op...

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Re: Onderzoekje vraag en aanbod

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 12:13

Ik zocht 1 1/2 jaar geleden een verzorgpony, maar inmiddels ben ik al weer voorzien Haha!

123468086
Berichten: 6612
Geregistreerd: 06-07-04

Re: Onderzoekje vraag en aanbod

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 16:25

ik zocht een tijdje geleden een pony die ik na school kan doen, en die heb ik nu gevonden Haha! (bofkont) samen met -AnoUk- doe ik die Haha! Knipoog de pony van Karoliena hier op bokt.

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Onderzoekje vraag en aanbod

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 17:37

ben nog altijd op zoek! ik had wel iets, maar daar was het gewoon slecht geregeld en erg achteraf wat mijn moeder niet prettig vond enzo, je kon er ook bijna niet rijden en die pony was ook niks mee te beginnen dus daar ben ik mee gestopt.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Re: Onderzoekje vraag en aanbod

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 17:47

Tot nu toe heb ik nooit (lang) zonder verzorgster gezeten. Maar als ik een advertentie plaats is het ook niet zo dat ik de keus heb uit 20 (ja, meiden uit amsterdam terwijl de pony in ehv staat Knipoog , maar echt serieuze die in aanmerking komen zijn er aanzienlijk minder).

Dus volgensmij is het aardig rechtvaardig verdeeld.. Lachen

_Mayo_

Berichten: 1219
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Hoofddorp[Noord-Holland]

Re: Onderzoekje vraag en aanbod

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 18:33

Ik ben heel rustig op zoek naar een bijrij paard voor 1 keer in de week. zet nog geen advertenties ofzo maar als er eentje word aan geboden denk ik er zeker over na.

Axel_Clauw

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Onderzoekje vraag en aanbod

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 15:27

ik zocht een bijrijdster en er werd meteen veel gereageert Lachen maar de meeste meisjes waren of te jong,wouden alleen maar rijden of wouden helemaal nix betalen (ik heb liever iemand die wat betaalt b.v de hoefsmid+voer ofzo in ruil daarvoor rijden,poetsen,wandelen,vrijheidsdressuur,drinken enzo )
maarja nu heb ik een bijrijdster VxKara op bokt geloof ik Bloos en daar ben ik zelf wel blij mee Haha!