Manege Pullens

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dorientjuh

Manege Pullens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 17:45

Hallo!
Ik ben op zoek naar mensen die rijden bij manege Pullens in Kaatsheuvel (Noord-Brabant).
Zelf rijd ik nu namelijk zo'n acht jaar bij manege van Loon in Loon op Zand, en ik wil eens uit gaan kijken naar een andere manege in de buurt.
Vaak hoor je wel veel negatieve ervaringen over manege Pullens, maar ik wil het toch eens van de mensen horen die er zelf rijden.

Binnenkort ga ik eens mee kijken met een meisje wat daar ook rijd, maar zij rijdt pas een jaar, dus ik weet niet of ik echt uit die les kan opmaken wat ik ervan vind.

Ik zou graag willen weten:
- Is het een erg strenge manege?
- Zijn er kledingvoorschriften?
- Wat voor soort mensen lopen er rond?
- Hoe zijn de paarden?
- Rijd je heel vaak op hetzelfde paard of steeds op een ander of mag je dit zelf kiezen?

Nou alvast bedankt, ik hoop dat er Bokkers zijn die rijden bij Pullens!

dorientjuh

Re: Manege Pullens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 17:46

PS: En natuurlijk: hoe word er les gegeven!

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 19:48

Helemaal niemand?? Huilen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 21:46

VMR -> VP

Spoec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 18:46

Ik ken manege pullens alleen maar van naam.
Er zijn wel mensen die er rijden die ik ken, maar ben er zelf nog nooit geweest.
Ik heb idd ook vaak negatieve dingen erover gehoord,
maar van anderen die er lessen met eigen paard hoor ik hele goede ervaringen.
Sorry dat ik je niet verder kan helpen.

Groetjes Lachen

albonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:34

mijn vriendin werkt er en die zegt dt het alleen maar rijke arogante stinkerts zijn die denken dat ze alles kunnen en mogen. verder ben ik er nog nooit geweest.

hij schijnt wel heel mooi en lux tezijn.

maar ben je inmiddels al geweest???

en als je mening verandert is hoor ik het graag.

sam_antha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 15:59

Ik heb er een aantal jaar geleden gereden in de zomervakantie. Dat heb ik 3 jaar gedaan en mij beviel het daar wel Lachen Alles was vriendelijk enzo. Maar hoe dat normaal is weet ik niet.
Gewoon uitproberen Lachen Je kan wel op de mening van een ander afgaan maar als jullie meningen verschillen mis je dalijk een leuke manege Tong uitsteken

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 09:28

Ik heb er gewerkt voor een eigenaar die bij Walter en Mieke 10 boxen huurde. SUPER manege, en supersfeer!!

_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 10:03

ik heb er ook een aantal jaar geleden gereden in de zomarvakanties, ik had het altijd naar me zin daar.

clara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 20:11

Ik heb zo'n 6 jaar bij deze manege gereden, in het begin was het allemaal leuk en gezellig, later kwamen er vooral kakkers. Paarden zien er niet altijd even goed uit, soms lopen kreupele paarden mee in de manegelessen ( is al wel een aantal jaar geleden dat ik er ben weggegaan), toen ik er wegging werd er ook niet zo goed les gegeven. Kreeg les van iemand die geen diploma's had. Je betaald er dik voor en dan wil je ook goed les. En ja, als er iemand 10 boxen huurt zijn ze zeker aardig, KASSA!!!.

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 20:30

hey dorien

mijn nicht rijdt er en haar bevalt het heel goed.
er zijn niet zo veel paarden als waar je nu rijdt maarja.
ben er een keer geweest en de sfeer vond ik niet zo maarjah was een keer du skan er niet veel over zegen.
anders probeer is een les

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 07:23

clara schreef:
Ik heb zo'n 6 jaar bij deze manege gereden, in het begin was het allemaal leuk en gezellig, later kwamen er vooral kakkers. Paarden zien er niet altijd even goed uit, soms lopen kreupele paarden mee in de manegelessen ( is al wel een aantal jaar geleden dat ik er ben weggegaan), toen ik er wegging werd er ook niet zo goed les gegeven. Kreeg les van iemand die geen diploma's had. Je betaald er dik voor en dan wil je ook goed les. En ja, als er iemand 10 boxen huurt zijn ze zeker aardig, KASSA!!!.

Dat laatste is onzin. Immers dan doen de eigenaren aardig ja, maar in deze heb ik de gezelligheid uit de pensionklanten en barklanten gehaald. Met marcel, coen, daan, lieke etc etc altijd erg veel lol gehad.

CrazyMeissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 13:06

Geen idee!

Marlena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 11:15

Hmm, ik durf niks over de manier van lesgeven te zeggen, want daar weet ik niks vanaf, maar ik vind de paarden er verschrikkelijk uitzien. Ze staan soms met z'n tweeën in 1 box (!!) vaak zonder schoon strooisel, ribben telbaar. Het is 5 minuten van waar ik woon, maar hierdoor ga ik daar absoluut niet rijden.

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 20:24

ik rijd er nu bij de ponyclub..maar wel op mijn eigen pony..

het terrein is heel mooi..en de stallen ook..maar de manegepaarden vind ik er ook niet altijdeven goed uitzien..ze zijn idd vaak kreupel..de lessen zijn op zich wel goed..maar heb wel betere gezien..

ik zou manege de Duikse hoef aanraden in kaatsheuvel..heb ik zelf 7 jaar geredn en daar is het echt super!