paardje moet blijven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: paardje moet blijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 23:37

Ik zal het even 'vertalen':

Kijk eh ik ga ff rustig proberen te doen want ik ben kwaad ! ik weet dat ik me hier goed belachelijk gaat
Maar ik vind het zo stom dat mense die ouder dan my zijn altijd muilen tegen my ! en daar kan ik van verreken maar waar dit nu over gaat :
waat ik niet ! Bianca schreef me een drijgmail en [naam] begon mee toe toen uhh jah jullie zijn wel ff ouder ! uhhh jah en dan komt dat zo over van rot ma op tis onze manege en niemand moet u en van dat allemaal nou jah ? uhh voel ik me ook niet derek blij mee he ! En bianca heeft me verwijder van t forum omdat ik iets van trutjes zij nou ja dat was gwn zodat mensen gingen stemmen maar ik dat die mense zijn tog ouder die snappen dat wel blijkbaar niet dusjah kan dit worden uitgesproken want dit is niet fun !!

xz noeki

=

Kijk hé, ik ga even rustig proberen te doen want ik ben kwaad! Ik weet dat ik me hier goed belachelijk maak, maar ik vind het zo stom dat mensen die ouder zijn dan mij altijd muilen tegen mij! En daar kan ik van verrekken (= zoiets als doodvallen ofzo) maar waar dit nu over gaat: weet ik niet!
Bianca schreef me een dreigmail en [naam] begon mee te doen, uhh ja, jullie zijn wel ff ouder! En dan komt dat zo over van: rot maar op, 't is ondeze manège en niemand moet u en van dat allemaal. Uhh, ik voel me hier ook niet direct blij mee he! En Bianca heeft me verwijderd van het forum (= forum van onze manège) omdat ik iets van trutjes zei, nou ja, dat was gewoon zodat mensen gingen stemmen maar ik dacht die mensen zijn toch ouder, die snappen dat wel Lachen blijkbaar niet Lachen dus ja, kan dit worden uitgesproken want dit is niet fun!!

Zo begrijp ik het bericht toch Knipoog Maar eigenlijk is dat iets tussen de betrokken personen en het wordt uitgepraat, dus weet niet of verder reactie op dit forum nog nodig is?

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Re: paardje moet blijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 23:42

Ik heb DNG al gePBt dat ze een slotje aan moet vragen, maar misschien kan jij dit ook doen, want Noekie blijft beledigend. Ik heb zelf ook al een Modi gewaarschuwd over haar taal gebruik.

Anoniem

Re: paardje moet blijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 23:44

Ok, maar hoe moet ik dat doen? Want kom niet zoveel op dit forum Bloos Naar een bepaalde beheerder een pb sturen ofzo?

Wat bedoel je met:
want Noekie blijft beledigend. Ik heb zelf ook al een Modi gewaarschuwd over haar taal gebruik.

Miss_Maya

Berichten: 4041
Geregistreerd: 13-10-04
Woonplaats: België

Re: paardje moet blijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 23:50

Uh kindje
K praat zo peg voor my he Slapen
Ik kan dr niks aan doen mijn gewoonte
Jou gewoonte zeker om te kleppen en te zagen ? dagt et al Vingers aflikken

ale grof grof

xz noeki

Miss_Maya

Berichten: 4041
Geregistreerd: 13-10-04
Woonplaats: België

Re: paardje moet blijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 23:52

EY gy moogt ni afkorten he foei foei dan mag ik het ook Vingers aflikken

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Re: paardje moet blijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 23:56

[***] schreef:
Ok, maar hoe moet ik dat doen? Want kom niet zoveel op dit forum Bloos Naar een bepaalde beheerder een pb sturen ofzo?

Wat bedoel je met:
want Noekie blijft beledigend. Ik heb zelf ook al een Modi gewaarschuwd over haar taal gebruik.


Gewoon op dat rode uitroeptekentje klikken en dan een slotje aanvragen.
Over dat beledigend: ik vind haar niet erg aardig over de mensen die hier hun mening geven.

Anoniem

Re: paardje moet blijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 23:58

Bonte schreef:
[***] schreef:
Ok, maar hoe moet ik dat doen? Want kom niet zoveel op dit forum Bloos Naar een bepaalde beheerder een pb sturen ofzo?

Wat bedoel je met:
want Noekie blijft beledigend. Ik heb zelf ook al een Modi gewaarschuwd over haar taal gebruik.


Gewoon op dat rode uitroeptekentje klikken en dan een slotje aanvragen.
Over dat beledigend: ik vind haar niet erg aardig over de mensen die hier hun mening geven.


Ok, bedankt voor de uitleg Lachen

DnG
Berichten: 9
Geregistreerd: 27-02-05

Re: paardje moet blijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 23:59

effe voor de duidelijkheid DnG is wel een hij Lachen
dank u ..
en ik zou begot nie weten hoe ge hier een slotje kunt aanvragen..
en ja ok
ik begrijp wel dat ge da allemaal nie fijn vind wa noeki hier zit te schrijven maar zij bedoelt da dus nie verkeerd ofzo
ale ik ken haar dus ook TOTAAL NIET persoonlijk, die heeft vroeger op dezelfde dag gereden maar in een andere groep dus kweet wel wie ze is enzo maar daar stopt het dan ook bij..
maar das hier nie beledigend bedoelt ofzo, maar hoe waart ge zelf toen ge 12 waart, ale ik weet nie hoe oud jullie zijn doet der nie toe, maar ik zeg het gewoon maar Lachen
en effe naar noeki gericht: hou op met diene zever ! want this om grijs haar van te krijge , dank u voor het begrip.. bye

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Re: paardje moet blijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 00:03

Sorry DNG. Bloos Ik kan hier ook niet zien dat je een man/jongen bent.

Uitleg over een slotje hier boven.

Toen ik 12 was was ik toch echt niet zo als haar (gelukkig).

DnG
Berichten: 9
Geregistreerd: 27-02-05

Re: paardje moet blijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 00:12

toen ik 12 was, was er totaal geen sprake van internet en die zakes, en ik ben maar 6 jaar ouder als haar dus ge moet nei vragen hoe alles verandert.. maar ok ik ga hier nie zagen gelijk een oud mens maar, this gewoon zo dat zij mss loslippiger is via chat/forum, daar kan ik ook nix aan doen Lachen ik zeg gewoon dat ze moet ophouden omdat ze onze manège "een beetje" belachelijk maakt.. maar ik denk dat ik da wel al duidelijk gemaakt heb Knipoog
majah noeki als ge dees nog ns leest komt ge da hier gewoon ns allemaal op ne fatsoenlijke manier zeggen Lachen ok ik ben hier vanalles door elkaar aant mixxen dus mensen nie denken dak een zaag ben ik weet echt nie wak momenteel aant zeggen ben
salu

Lielle

Berichten: 66258
Geregistreerd: 12-01-01

Re: paardje moet blijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 12:59

Noeki, opnieuw het verzoek om normaal Nederlands te schrijven zoals in de bokt regels staat en bovendien hier normaal te reageren tegen andere gebruikers.

Ik verplaats bovendien dit topic naar MV

Bke4
Berichten: 409
Geregistreerd: 28-02-05

Re: paardje moet blijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 14:22

En even ter verduideling..

Ik heb totaal geen dreigmail naar Noeiki gestuurt..

Zo, dit staat even recht..

Maar ondertussen is dat al uitgebabbeld volgens mij!!

slukkes

Jytte
Berichten: 1876
Geregistreerd: 12-05-04

Re: paardje moet blijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 19:33

ellendig, nu heb ik gestemd, om dat kind een plezier te doen, ga ik vervolgens de rezcties in het topic lezen, wordt het verhaal een beetje duidelijker... zucht... hierbij trek ik mijn stem weer in!

Meikevdv

Berichten: 1672
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: leusden

Re: paardje moet blijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 13:17

sjonge sjonge...wat een kinderachtige boel hier...
als we haar nu negeren...
kom op bokkers wij weten toch wel beter ... Haha!

Lielle

Berichten: 66258
Geregistreerd: 12-01-01

Re: paardje moet blijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 18:44

het lijkt me het verstandigste om dit topic rustig te laten wegzinken in de kelders van bokt.

Miss_Maya

Berichten: 4041
Geregistreerd: 13-10-04
Woonplaats: België

Re: paardje moet blijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 19:12

Bianca = Wl un drijgmail voor mij tog
l0veevi = Doe zo verder met zielig doen

ale nu geen commentaar mr wnt zo ben k niej!

Bke4
Berichten: 409
Geregistreerd: 28-02-05

Re: paardje moet blijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 20:01

wat verstaat gij dan onder dreigen?

Ik heb gestuurt :

Kom zaterdag met de jumping maar op manege, kom dan naar mij toe om te zeggen dat ik een dikke nek heb...

En dat er veel mensen u niet moeten hebben (als ge zo hoord op manege)

Dat zei ik, sinds wnn is dat dreigen, dat is gewoon eerlijk zijn... Veel mensen zijn niet eerlijk, dus soms moet ge het wel van een ander horen e...

Trouwens bokt mag hier een slotje op doen Knipoog

Lisjah

Berichten: 1479
Geregistreerd: 20-02-05
Woonplaats: Genk(belgie)

Re: paardje moet blijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 20:20

Seg Bianca jij bent ook klein geweest he ....

En dat is ook niet fair met drie 'volwassen' mensen tegen iemand van 12

Bke4
Berichten: 409
Geregistreerd: 28-02-05

Re: paardje moet blijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 20:46

Seg lisa..

Wat is dat nu weer voor zever , niet fair 3 tegen 1 van 12...

Ge ziet hier toch dat iedereen z'n eigen mening komt zeggen zeker
Als hier zever wordt verteld moet dat toch wel recht gezet worden zeker en niet dat de manege hier afgebroken moet worden!!!

jullie waren bij 2 want gij zijt ook 12 en kwam u moeien!

Bke4
Berichten: 409
Geregistreerd: 28-02-05

Re: paardje moet blijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 20:52

Trouwens, op mijn leeftijd 12 jaar, durfde ik nog niet eens trut en van die dergelijke woorden tegen iemand te zeggen Bloos

Dus ge moet me niet vergelijken met toen ik vroeger 12 jaar was!!!

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: paardje moet blijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 11:23

Wat een gezeur zeg. Boos!
Jullie zijn vaak genoeg gewaarschuwd door Lielle en nu komt dan toch het langverwachte slotje.