Aangezien het niet klikt met de eigenaar willen Anke en ik stoppen met verzorgen, maar we zaten weer te denken dat dat gewoon te moeilijk voor ons is.
Dus er zaten 2 oplossing voor ons op, niks van aantrekken of Arie kopen, want Arie moet toch weg over 3 jaar.
Het is elke keer weer iets dat we fout doen.
De ene keer is het zus andere keer zo.
We mochten niet met halster rijden, alleen zonder zadel MET hoofdstel.
Want het sneed anders in zijn neus volgens hem ( ja als je gaat zagen
) En wij hadden geen respect voor ArieEn we waren een keer naar Arie * doh
zijn we de stal aan het schoonmaken, zegt ie : 'Ja, dat moet je niet doen, paarden hebben een geur waar ze aangewent zijn en dat moet je niet weghalen.'En ook altijd als Anke of ik iets hebben gekocht voor Arie, NOOIT zegt ie er wat van. Hij kijkt ernaar en loopt gewoon weer weg zonder iets te zeggen, lekker ondankbaar. Ik kopen alles voor Arie, Arie heeft nieuw zadel nodig, ik koop nieuw zadel. Arie heeft nieuw hoofdstel nodig, tadá daar is nieuw hoofdstel. Arie heeft deken nodig en daar heb je de deken. Dat hoor ik toch niet te kopen ?
Dat zijn dingen die de eigenaar toch moet kopen.
Alle spullen zijn zowat van mij, behalve het verotte zadel en het hoofdstel dat al niet meer past

Hij heeft altijd ook van die beloftes.
Hij zat er aan te denken om er een Haflinger bij te kopen volgend jaar 2003 ( was dus voor 2004), want hij wou niet een ander ras, hij wou een Haflinger. Naja goed wij blij, jeej een Haflinger erbij kunnen we samen rijden etc. etc. En ook : 'Ja, ik ga een schuurtje hierachter bouwen, zodat het niet zo vol hier is.' Nou leuk leuk handig enzo. Maar toen dachten we al naja zal wel niet doorgaan. Raad eens, het gaat niet door. Nou aan het begin van de winter vroegen we of we nog een keer gingen beginnen met buitenrijden, omdat ie dat dus ook al had beloofd. Zegt ie : 'Ja, in het voorjaar, dan ga ik beginnen met rijden en dan daarna naar buiten.' net alsof hij beter kan rijden na een paar lesjes
Wij kennen Arie al weet niet hoe lang, hijzelf doet er niks mee. Het is dan nog geen voorjaar, maar ik weet 100% zeker dat het NIET doorgaat.Arie was een keertje ontsnapt, terwijl wij die dag niet naar Arie waren geweest. Hij was dus op het grasveldtje gerent en daar wezen eten ( het is een deel van het erf. ), nou was zijn vrouw alleen thuis en had zij hem zonder problemen naar binnen weer gebracht, maar bij kregen er de schuld van. Dus hij weer helemaal boos. 'Ja, je moet de staldeur goed dichtdoen, straks rent ie de weg op.' Helemaal pissted of zoals altijd. En we hadden een keer gewoon ff de draadjes van het land weer netjes gemaakt, afgeraffelde uiteindes afgeknipt, goed in dat dingetje gedaan ( ben naam kwijt ). Had ie ook alweer commentaar op dat het wel goed WAS enzo. Nou vandaag weer, zaten we op Zolder.
Komt ie binnen 'Heej de geit staat los,' ik heel normaal 'Ja, weet ik. Hij begon te trekken ( staat vast aan een ketting )aan de ketting en stikte half.' 'Dat is niet goed hij stompt die andere geit straks helemaal dood, waarom denk je dat ie vast staat blablabla.' Geit was harstikke lief tegen de andere. 'En ik vind het ook geen sterk plan dat je op zolder zit,' weet niet meer precies wat ie zei, maar op een kwaaie toon. Ik : 'Jamaar ik was dat halster met het bont aan het zoeken die ben ik nl. kwijt.' Zegt ie 'O, naja ga maar niks met Arie doen.' en liep ie weg

Ik vind um zo ondankbaar !
En we hebben altijd zoiets van als hij weg is YES !
Het lijkt net dat ie jaloers is, want hij doet nooit wat met Arie.
Behalve voeren en soms mennen in de zomer( in de wei
:? ). Sorry voor het lange verhaal maar weet echt niet wat ik moet doen
Ik zit er gewoon heel erg mee en word toch wel erg beledigd hierdoor Anke ook.
)
) Maargoedik zal jullie niet meer helpen en sorrt danielle ik mag niet mee. En ik zoek ook wel even iemand anders die met janneke wilt wandelen. Het zij zo, ik denk weer helemaal verkeerd, ik zal vreselijk medelijden hebben hoor, sterkte, heel veel sterkte dan maar.
.