heel veel meisjes bij mijn verzorgpony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jen_iisJarig

heel veel meisjes bij mijn verzorgpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 17:36

ik weet niet of het slecht is maar bij mijn verzorgpony zijn allemaal andere meisjes ook .. er komen ongeveer 8 meiden per dag. allemaal vriendinnen van de eigenaresse. en dan ook ik en mijn vriendin nog (wij waren haar eigenlijke verzorgsters) wat moet ik doen? ik vind het erg zielig als we met zn 10en op een pony gaan rijden !! ik durf het niet te zeggen omdat ik haar dan mischien kwijtraak .. geef tips!!
Laatst bijgewerkt door Karin op 18-03-05 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel duidelijker gemaakt

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 17:40

Gewoon eens naar de eigenaar toe gaan? En zeggen wat je ervan vind. Of afspraken met die meisjes maken, wie de pony welke dag rijdt. Een boekje aanschaffen wil ook wel eens helpen, dan schrijft iedereen zijn iets er in. Dan moet je dus wel afspraken maken wie wanneer rijdt, anders krijg je het geval dat, wie als eerste uit school is, dan al de leuke dingen doet.

En als je er dan nog niks mee opschiet, zou ik Doei, doei zeggen, dan hoeft het van mij niet meer.

odilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 18:58

ja, ik ben het met cynthy eens.
het is zielig als je met z'n 10 erop rijd dat is veel te veel.
gewoon met z'n allen afspraken maken van wie waneer gaat rijden enzo.

judith_slu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 19:00

ja niks meer te zeggen

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 19:19

wow met z'n 10 bij een pony? das wel een beetje veel. ik denk dat je het beste gewoon ff kan zeggen tegen die eigenaar

issaschar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 19:25

ja.....dat vind ik ook.....met z'n 10en is wel erg veel! maar probeer jij er anders voor te zorgen dat je verzorgpaardje het sppr heeft! dan is het voor hem ook leuk!

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 19:51

ik zou ook eens gewoon rustig naar de eigenaar gaan en er eens rustig (des noods met zijn allen) over gaan praten op zoek naar een oplossing.
En als het nie werkt zou ik zeggen dat je er mee stopt (is mijn bijna precies hetzelfde overkomen en ik ben toen gestopt maar ik heb nu een veeeeeel leukere verzrogpony) echt waar

spoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 21:12

tien mensen op een pony? Sorry dat is echt veel te veel...sowieso gewoon tien mensen die ooit iets met die pony doen..ik zou toch naar de eigenaresse gaan en er over praten...anders een andere pony zoeken...

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 21:47

Tien mensen is echt teveel! Maar misschien dat ze over een week er allemaal toch niks meer aan vinden? Hoe lang is dat al bezig?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 21:52

10 is iid veeel!!!!!
maak eens afspraken, wie waneer komt!
xxiezz

_Wieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 22:18

Dat is niet echt handig, zou kan je die pony nooit iets leren want iedereen gaat anders met hem om. Ik zou toch proberen het er over te hebben.

jen_iisJarig

Re: help me even ( tips !! )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-05 22:04

maar ik wil haar echt niet kwijtraken .. ze is t enige wat k nog heb aan paardjes !!

Huisvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 22:11

jen_iis schreef:
maar ik wil haar echt niet kwijtraken .. ze is t enige wat k nog heb aan paardjes !!

Met praten raak je toch niet je verzorgpony kwijt? Je kunt gewoon vragen of er wat duidelijkere afspraken gemaakt kunnen worden en of er een schriftje aangeschaft kan worden. Zo kun je bijvoorbeeld ook zeggen dat het veel beter voor het paard zou zijn omdat 10 mensen op een dag nogal overdreven is.

Liesje_Lover

Re: heel veel meisjes bij mijn verzorgpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 08:01

Ik zou met de eigenaar gaan praten...schiet je dr niks mee op? Dan afspraken maken met die andere meisjes....

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 08:05

Liesje_Lover schreef:
Ik zou met de eigenaar gaan praten...schiet je dr niks mee op? Dan afspraken maken met die andere meisjes....

Inderdaad!

Je kunt niet met tien mensen 1 knol verzorgen.

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 08:42

Ik denk dat je precies wat de andere zegt er met de eigenaressen gaan praten en het probleem vertellen zij weet toch ook wel dat je niet met z'n 10en tegelijk kunt rijden. En ik zou de keuze aan haar laten wat ze er mee doet want je hebt een verzorgpony om te verzorgen en af en toe te rijden ik wil dat echt niet met 10 andere gaan delen kan ik net zo goed naar de manege gaan om daar een paard te poetsen.
En anders toch op zoek naar een andere.

Prisz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 20:12

jen_iis schreef:

Ik begrijp dat je niet wilt overstappen op een andere pony. Ik heb een verzorgpony, die stond bij super aardige mensen. Die hadden haar verkocht. Nu staat ze bij een tweeling van 7 jaar, die niet eens wisten wat draf is toen ze mijn verzorgpony aanschaften! Heel mijn trainingen met mijn verzorgpony gingen verloren door hen. En dan zeggen wel veel mensen "dan stap je toch over op een andere verzorgpony?" maar zelf wil je dat niet. Dat heb jij dus ook. Gelukkig hadden de oude eigenaren van mijn verzorgpony nog een groter pony staan (mijn eigenlijke verzorgpony die dus verkocht is is super klein) en die mocht ik ook gaan verzorgen. Ik heb gelukkig nog wel mijn oude verzorgpony, en daarmee ben ik het vele trainen af aan het bouwen. Stap voor stap minder mee werken, zodat ze een echt beginnerspaardje wordt waar die kindjes superblij mee zijn. Ik heb haar nog wel als verzorgpony dus kan wel nog altijd naar haar toe. En ik weet bij mezelf dat ik veel van haar geleerd heeft en zij ook van mij, maar nu begint iets nieuws voor haar. Andere mensen, dus een andere manier van rijden, ookal betekend dat 'rijden' om de dag een rondje stappen.
Ik ga binnenkort met die grotere pony van haar oude eigenaren starten. Heb ik zin in! maarre, genoeg gezeur over mijzelf, het gaat nu over jou. Mijn tip is om (wat andere ook al zeiden) een schriftje te maken waar je in schrijft wat je doet en wanneer. Het verstandigste is gewoon om met z'n tienen eens bij elkaar te komen en dan vertel jij dat tien mensen echt te veel is. En verder moeten jullie onderling maar beslissen wie minder gaat doen. Misschien willen er wel een paar stoppen, zodat jullie met minder zijn . Gebeurt dit niet, zeg dan zoiets van "als we echt van die pony houden moeten er toch echt een paar stoppen". Zoiets met 'houden' klinkt altijd erg ernstig en sirieus. En ji jwas nou eenmaal de erste die die pony als verzorgpony had, dus jij mag best wel een ietsie pietsie beetje 'de leiding' hebben hoor, en jij gaat alvast niet weg, want ij was de eerste!

SUCCES!

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 02:03

Ehm ik heb het niet allemaal gelezen, maar dit is een HEEL oud topic.

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 06:01

Ja idd ik ga ff TEMmen

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 08:47

Dit is al een erg oud topic, vandaar een slotje.