psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 23:40

Dat was echt een bakbeest! Wel stoer! Leuk dat je nog een foto gehad hebt! Ik ben er nog wel eens langs gereden, maar later ook niet meer. Weet eigenlijk niet, volgens mij staat hij nog wel daar ergens..

Homerun

Berichten: 237
Geregistreerd: 14-05-05
Woonplaats: Budel-Schoot

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 08:47

Rij sinds drie jaar niet meer, omdat mijn kwpn-er met pensioen is. Heb verder nog een minishet. Ze staan beiden thuis.

jen

Berichten: 3215
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:44

Amable schreef:
Dat was echt een bakbeest! Wel stoer! Leuk dat je nog een foto gehad hebt! Ik ben er nog wel eens langs gereden, maar later ook niet meer. Weet eigenlijk niet, volgens mij staat hij nog wel daar ergens..


Salut staat nou voor zover ik dacht achter de rabobank in oerle (bij de kers daar).

Ik heb ook heel lang gereden bij joke, ben begonnen op king en daarna snel overgegaan op angela waar ik zo'n 2 jaar op gereden heb. Daarna heb ik een hele tijd op ramses gereden (ong. 3 jaar). Daarna een jaartje ofzo op rakker en toen carlo. Volgens mij ben ik ergens tegen 1999 / 2000 gestopt bij joke en piet. Ben toen op manege de korze gaan rijden. Daar ben ik ondertussen denk ik ook al zo'n 2 a 3 jaar gestopt en rij nou alleen nog maar op de paarden van het papegaaienpark. Zelf heb ik een welsh mountain ponytje van nou 1 jaar oud.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:52

ik kom wekelijks bij de watermolen in oerle voor slobber/maismeel etc toch eens even kijken dan Haha! dat is nl vlakbij de rabo in oerle, aan dezelfde weg!

jen

Berichten: 3215
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:55

Renske_ schreef:
ik kom wekelijks bij de watermolen in oerle voor slobber/maismeel etc toch eens even kijken dan Haha! dat is nl vlakbij de rabo in oerle, aan dezelfde weg!


Hij staat daar met nog een aantal shetlanders voor zover ik weet. Salut is toch van die dierenarts die bij hovius in de pratijk werkt??

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:01

ja klopt!

Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 23:18

*Bump*
Haha!

Tyron

Berichten: 1057
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: Noord Brabant

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 22:23

Leuk om dit topic te volgen.
Ook ik heb vanaf mijn tiende tot en met mijn zestiende ongeveer bij Piet gereden.
Wordt nu 34 , dus dat is 24 jaar geleden. Volgens mij een stuk eerder dan de meeste in dit topic. Ken er namelijk niemand van. Alleen Homerun. Toen ik begon reed Joke nog wedstrijden met Lovely.
Ben daar begonnen op zaterdagmorgen op Beauty en heb toen les gehad van Joke. Na een tijdje ben ik op Carlo overgestapt toen die net was ingereden.
Toen Flip op stal kwam ben ik naar hem overgestapt. Vond hem wel erg grappig!!

Stond op zaterdag om 8 uur (geloof ik) voor de poort te wachten om naar binnen te kunnen en rolde daar aan het einde van de dag weer naar buiten. En ook op doordeweekse dagen was ik daar veel te vinden. Wat een geweldige tijd heb ik daar gehad.
Heb veel mee geholpen, samen met Kitty (homerun) en heb les gegeven.
Vaak de lange buitenritten op zondag gereden. Wat was dat altijd gezellig.

Ben nog steeds fanatiek bezig. Heb een zevenjarige kwpn-er die ik met 4 1/2 heb ingereden en met zijn 5 jaar echt fanatiek ben gaan rijden. Met hem rijd ik ook fanatiek dressuurwedstrijden.

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 11:17

En wat is jouw naam dan? Want het is voor mij 19 jaar geleden, dus nog 1 jaar tegelijk daar rondgewandeld. Wie weet zegt jouw naam mij wel nog iets!

Tyron

Berichten: 1057
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: Noord Brabant

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 18:23

Suzen........1989 was volgens mij mijn laatste jaar. Ben namelijk in dat jaar in july verhuist en ben toen nog op en neer op de brommer geweest.

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 19:01

Je naam zegt me niets, maar ik was toen nog erg jong. Van de andere kant, je weet maar nooit natuurlijk Lachen Ik ben in '88 begonnen en deed in '89 met de wedstrijd mee.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 21:43

ik ben in '92 begonnen, met 10 paardrijlessen voor mn 10e verjaardag Haha!
die ik wel al een maand of 3 voor mn verjaardag kreeg want ik was niet meer te houden Nagelbijten / Gniffelen dankzij mn toenmalige goede vriendinnetje Lisette Haha!
wel grappig, zij was paardengek, ging paardrijden en ik moest mee va haar, ik een keer uigestapt en was verslaaaaafd Clown maar wel was zij altijd de échte paardengek van ons 2
jaren later had ik 3 paarden aan huis staan en was zij volledg gestopt met paardrijden..

Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:52

Tyron schreef:
Suzen........1989 was volgens mij mijn laatste jaar. Ben namelijk in dat jaar in july verhuist en ben toen nog op en neer op de brommer geweest.

Ken je mij dan niet,want ik reed er toen ook,ik reed op zaterdag middag om 3 uur.
Ik heet Chantal Roggeband en ben nu inmiddels ook 34.

Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:55

Amable schreef:
Je naam zegt me niets, maar ik was toen nog erg jong. Van de andere kant, je weet maar nooit natuurlijk Lachen Ik ben in '88 begonnen en deed in '89 met de wedstrijd mee.

Ik deed ook in 89 mee met de wedstrijd Haha!

Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:57

Ik heb bekers staan van,85,87,88,89,90 waar ik aan mee kon doen als ik kon.

Tyron

Berichten: 1057
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: Noord Brabant

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 18:01

Chantal: Jou naam komt me wel heel bekend voor moet ik zeggen, maar zou zo niet weten wie je precies bent.
Heb toch ook alle westrijden gerden. De laaste op Flip. Maar weet niet of dat in het laaste jaar was of het jaar daarvoor.

Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 18:29

2e lustrum in 92 heb ik ook nog meegedaan,ik ben in 93 gestopt bij piet.

Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 18:31

Tyron schreef:
Chantal: Jou naam komt me wel heel bekend voor moet ik zeggen, maar zou zo niet weten wie je precies bent.
Heb toch ook alle westrijden gerden. De laaste op Flip. Maar weet niet of dat in het laaste jaar was of het jaar daarvoor.


Ja jou naam komt me ook bekend voor,haha ik zit net mn oude foto boek te bekijken awww memories echt leuk.
Ik ga pony Rita snel eens opzoeken,wil dr vlug eens zien hoor,jammer dat Carlo niet meer onder ons is..

Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 21:02

*BUMP*

Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 21:05

Ik kwam Joke tegen op de kermis in best,ze zag me jammer genoeg niet was veel te druk,en vandaag kwam ik in het winkelcentrum in Veldhoven de moeder van Joke tegen,ze zag me en ze keek me echt aan van jou ken ik ergens van lol,het ging snel anders had ik ff hallo gezegt,wel grappig dat ik ze nu ineens tegen kom allebei.

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 21:18

Apart idd, is volgens een teken Tong uitsteken Ja, we moeten er eigenlijk echt gewoon eens langs gaan!

Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:31

Amable schreef:
Apart idd, is volgens een teken Tong uitsteken Ja, we moeten er eigenlijk echt gewoon eens langs gaan!

Ja dat moeten we echt gaan doen,wie doet mee?

Unaira

Berichten: 92
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:08

Toevallig allemaal zeg! ik ben afgelopen zaterdag langs gegaan op hun nieuwe adres in borkel. Helaas was er niemand, heb even snel rond gekeken en de pony's een keer geaaid. maar vond die enorme waakhonden niet zo leuk.....dus ben snel weer gegaan, jammer dat er niemand was. heb verders ook geen telefoon nummer ofzo meer van joke. Had daarom afgelopen zaterdag een briefje achter gelaten met mijn telefoonnummer enzo erop, zodat joke eens contact met mij kan zoeken om eens uitgebreid langs te gaan en bij te buurten, maar heb helaas tot op heden nog nix van ze gehoord.......

de pony's zagen er trouwens stuk voor stuk goed uit, ze zijn blij dat ze na 20 jaar eindelijk eens gras zien.......

Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 22:51

Unaira schreef:
Toevallig allemaal zeg! ik ben afgelopen zaterdag langs gegaan op hun nieuwe adres in borkel. Helaas was er niemand, heb even snel rond gekeken en de pony's een keer geaaid. maar vond die enorme waakhonden niet zo leuk.....dus ben snel weer gegaan, jammer dat er niemand was. heb verders ook geen telefoon nummer ofzo meer van joke. Had daarom afgelopen zaterdag een briefje achter gelaten met mijn telefoonnummer enzo erop, zodat joke eens contact met mij kan zoeken om eens uitgebreid langs te gaan en bij te buurten, maar heb helaas tot op heden nog nix van ze gehoord.......

de pony's zagen er trouwens stuk voor stuk goed uit, ze zijn blij dat ze na 20 jaar eindelijk eens gras zien.......

Oh leuk,dus nu stonden ze wel buiten,want ik ben ook een tijd geleden een keer langs geweest ma toen zag ik geen pony's.
En waar staan ze,beetje aan de weg of achter het huis?

Unaira

Berichten: 92
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 23:21

ze stonden schuin achter het huis, vanaf de weg wel goed te zien, maar niet te aaien ofzo. Ben een stukje het erf opgelopen om dichterbij te komen. heb even bij de wei staan kijken en wat pony's geaaid, maar de honden werden natuurlijk steeds onrustiger en toen ben ik maar snel gegaan.

hoop dat joke iets laat weten, zodat we eens goed kunnen kijken en bijbuurten..........