hiya! ik heb gister eindelijk een manage gebeld om een proefles in te plannen na 2 maanden procrastineren (ik heb nogal sociale angst dus echt een hekel aan bellen, had ook een heel 'script' voor mezelf geschreven enzo haha) en kreeg toen te horen dat er wel een wachtlijst is
ik had helemaal nog niet bedacht dat er uberhaupt wachtlijsten konden zijn, dus dat was op het moment best een teleurstelling maar het is eigenlijk ook wel logisch. de enige wachtlijsten waar ik ervaring mee heb zijn die gerelateerd aan therapie en genderzorg, wat al snel 6 maanden tot 3 jaar is haha, dus ik weet niet goed wat voor een wacht tijd ik kan verwachten hiervoor
ik wilde een mailtje sturen om te vragen of er enige schatting is, omdat ik dat aan de telefoon was vergeten te vragen (ik had er niet aan gedacht dat er wachtlijsten waren dus had dat ook niet in dat scriptje gezet) maar ik weet niet of dat misschien ongeduldig/opdringerig over komt
heeft iemand ervaring met wachttijden voor paardrijlessen, hoe lang waren die voor jullie?
(p.s. als het uitmaakt, het gaat hier over hippisch centrum emmen. ook kom ik in de buurt van de gewichtsgrens dus is er waarscheinlijk ook een kleiner aantal paarden waar ik geschikt voor ben, wat misschien ook invloed kan hebben op de wacht tijd?)
Laatst bijgewerkt door purrhura op 18-06-24 11:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier heb ik 5 maanden moeten wachten voordat ik op proefles mocht komen. Ik had begin mei een proefmaand aangevraagd en begin mei kreeg ik mail dat ik mocht beginnen. Moet wel zeggen dat deze manege een les stop heeft in juli en augustus i.v.m. ponykampen etc.
Je kan er gerust nog even een mailtje achteraan sturen hoor Het lijkt me een logische vraag en dan dan kan je gelijk je contactgegevens nog een keer bevestigen.
Helemaal eens met Lijsken. Het is een heel logische vraag en makkelijk op de mail te stellen. Hou er rekening mee dat je misschien niet direct antwoord krijgt, niet elke manege is even goed in het bijhouden van de mail. Dus als je snel antwoord wil, dan is een tweede telefoontje ook goed. Succes! En veel plezier als je daadwerkelijk gaat rijden!
Gewoon een mailtje achteraan sturen hoor! Meestal plannen ze je proefles in op het moment dat ze een lesuur van jouw niveau willen gaan starten, dus je kunt gerust vragen wanneer ze denken dat te kunnen doen. Het heeft immers geen zin om een proefles te rijden als er het komende halfjaar geen plek voor je is
- "The reading comprehension and overall common sense on this website is piss poor."
Ik heb zelf (gelukkig) geen ervaring met een wachtlijst gehad bij mijn manege. Dat ligt er denk ik ook aan op hoeveel paarden je past, hoeveel ervaring je hebt etc. maar een mailtje sturen kan nooit kwaad, in het ergste geval reageren ze gewoon niet.
Op de Manege waar ik lesgeef is ook een wachtlijst van een jaar. De manege waar mijn dochter rijd kon ze gelijk beginnen maar helaas wel de hele zomer gesloten.
Zelf nooit van gehoord, maar dat is inmiddels 10 jaar terug. Opzich goed dat ze een limiet hebben. Je kunt er zeker een mailtje achteraan doen hoor, de mensen die denken dat ze opdringerig zijn, zijn het vaak niet. Gewoon om wat duidelijkheid vragen.
De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.